luni, 28 decembrie 2015

Review ruj Estee Lauder Pure Color Envy Liquid Lip Potion si seles.ro

De mult timp am dorit sa adaug in colectia mea de rujuri o nuanta puternica, frapanta, preferabil mata, insa totusi sa aiba stralucire si sa nu usuce buzele, asa ca am gasit ce imi doream in produsul Estee Lauder Pure Color Envy Liquid Lip Potion, care dupa cum spune si numele, vine intr-o forma lichida. Pentru mine am ales nuanta 440 Savage Garden.




Ce spun ei?
Lansat in luna iulie 2015, unul din cele mai reusite produse Estee Lauder, fiind un best seller, acest ruj este foarte rezistent.

Este infuzat cu avocado, jojoba si ulei de floarea-soarelui, avand un finisaj satinat luxos, confortabil-mat. Aplicatorul dublu fata-verso va permite sa dati forma si culoarea cu definite exacta.

Ingrediente si prezentare









Ce spun eu?

Acest produs ofera un aspect cu siguranta, de efect. Primul lucru pe care l-am simtit a fost parfumul sau, destul de placut, care se estompeaza repede. Aplicatorul are o  adancitura care usureaza aplicarea in anumite unghiuri si anumite zone. Se intinde usor, insa are tendinta sa se prinda repede de zonele in care a fost aplicat si din acest motiv nu as recomanda metoda de aplicare build up color. Fiind lichid, mai apar anumite imperfectiuni in zonele aplicate, dar sunt usor de corectat. Nu pana intr-acolo incat sa se scurga de pe buze, insa. Ofera un finis lucios satinat si mai putin mat, insa este destul de rezistent. L-am purtat seara la o sesiune de cumparaturi in mall si a rezistat laudabil aproximativ 3 ore, dupa care am ajuns acasa si l-am dat jos.
Efectul oferit de aceasta culoare (pe care o poti iubi enorm sau o poti detesta enorm) este wow! Am vazut cum intorceam capete, probabil unii se intrebau unde am parcat matura, nu de alta dar m-am asortat cu o palarie cu boruri largi si am cam semanat cu o vrajitoare. :))

Unde gasiti acest produs?
http://www.seles.ro/cumpara/estee-lauder-pure-color-envy-liquid-lip-potion - 74,40 RON
Trebuie sa anunt cu o oarecare mandrie ca...am reusit sa duc la final un proiect gandit de la inceputul anului, un proiect inceput acum mai timid, dar care sper sa ajunga curand cat mai mare. Un magazin online pe care sa am produse cosmetice de top, la preturi cat mai aproape de cele de achzitie, fara adaosuri nejustificate de pret, cu siguranta si garantia originalitatii, cu forme legale de comert, cu respect pentru cumparatori: www.seles.ro


Momentan nu sunt multe produse, dar vom lucra la asta in anul care vine. Puteti da like la pagina de Facebook a magazinului pentru a va tine la curent cu noutatile, aici: https://www.facebook.com/seles.ro

Pareri, comentarii si sugestii, le puteti lasa mai jos. Pe curand! :)

2 comentarii:

  1. Wow, arata bine! eu am niste buze foarte mici si nu cred ca mi-ar sta bine.
    Dar as incerca alte culori..poate un nude.


    Georgi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuanta Extreme nude este probabil cel ti-ai dori. Pe mine nuantele de nude ma cam sterg.

      Ștergere