joi, 3 decembrie 2015

Preferatele momentului #5

S-au adunat atatea produse grozave pe care le pot cataloga ca si preferatele momentului, incat nici nu stiu cu care sa incep. Pentru inceput, ma scuz ca nu pot scrie cu diacritice, pentru ca unii utilizatori s-au plans ca acest scris le da erori, iar pana remediez problema voi scrie fara acestea.
Luna decembrie, luna cadourilor...pentru mine cu atat mai mult cu cat m-am nascut in aceasta luna :D, deci pot sa spun ca aceasta luna este preferata mea. M-am trezit de dimineata cu un cadou foarte placut, care se incadreaza in topul preferatelor momentului, clar!






 

Donna by Valentino, varianta upgradata, este un parfum senzual, complex, modern, feminin, cuceritor, este acum parte din colectia mea si pot spune ca este preferatul meu in acest moment. Va sugerez sa il testati in magazine, poate fi cadoul perfect pentru o persoana draga sau pentru voi.

 

Un alt cadou pe care l-am savurat, la propriu, este un vin spumant drag mie, de la Cricova. Stiu ca fiecare are gusturile sale, dar pentru cine prefera vinurile spumante seci si demi-seci, trebuie sa il testeze pe acesta. Tocmai din Moldova, acest vin spumant este net superior multor marci de top, desi nu are un pret exorbitant. Ca tot vin sarbatorile, va recomand sa luati in considerare aceasta mica bijuterie a Republicii Moldova. :)

 

 

Un magazin online nou descoperit de mine, viollett.ro, ofera cateva articole frumoase de imbracaminte, printre care si geaca mea preferata galbena din pozele de mai sus. O da, sunt obsedata de aceasta culoare! :D Geaca este destul de groasa, dar ce imi place cel mai mult la ea este gulerul din blana (artificiala), gros si generos. Pe site gasiti mai multe modele si mai multe culori. Cateva observatii: gecile provin din China, dar nu sunt deloc de proasta calitate. Daca veti comanda si veti primi o masura mai mare pe eticheta, este doar pentru ca gecile au fost produse in China, iar masurile de acolo sunt mult mai mici fata de cele europene. De exemplu, geaca mea este masura 36, dar pe eticheta scrie L, masura corespondenta pentru China. Mai are rost sa va spun ca preturile sunt  mai mult decat accesibile? Aruncati o privire, caci stocurile se golesc rapid.

Fusta Bershka

Fusta si camasa Alcott

Fusta si jacheta Pimkie

Kurtmann.ro este un magazin absolut grozav! Pe langa faptul ca au facut niste reduceri ridicol de mari in perioada aceasta, au fost promti, coletele au ajuns a doua zi, produsele au fost rezervate instantaneu ce am trimis comanda si am gasit niste lucruri superbe, m-am axat foarte mult pe fuste si camasi. Inca nu am reusit sa le port pe toate, dar am pus cateva exemple in pozele de mai sus. Da, sezonul acesta se poarta carourile!


Solutia demachianta pentru buze si ochi de la Nivea este preferata mea de 3 luni deja, pur si simplu nu ma pot desparti de ea si recunosc ca nu o folosesc numai pentru acele zone, ci pentru toata fata. Consistenta sa uleioasa este delicata cu tenul meu si isi face treaba din doua miscari, fara frecare.





O vizita la DM m-a facut sa ma indragostesc de doua nuante superbe ale rujului Matte Absolute by Aura, anume nuantele 604 si 612. Sunt foarte pigmentate si rezista laudabil cateva ore. Le am de aproximativ doua luni si nu imi mai amintesc exact pretul lor, oricum nu a fost nimic extraordinar, cred ca ceva de genul 30 Ron/fiecare.



In final, cele doua oje cu sclipici de la Miss Sporty pe care le alternez si ma gandesc sa mai achizitionez cateva nuante, sunt perfecte pentru aceasta perioada. Daca nu purtam acum sclipici, atunci cand? :))

Cred ca ar trebui sa ma opresc aici, oricum a fost o postare destul de lunga si nu stiu cine a avut rabdare sa o citeasca pe toata. :) Va multumesc celor care ati facut-o si astept parerile voastre in legatura cu produsele prezentate. Pe curand!

4 comentarii:

  1. Am auzit si eu de Violett, am sa comand cat de curand o geaca de acolo, ca am si eu nevoie :)
    O prietena si-a cumparat 4 geci in culori diferite :)))) Asa de mult ii plac!

    Daaa! kurtmann sunt super tari! au haine marfa si ieftine :)
    Imi place fusta albastra foarte mult! Ah!! si sacoul!

    Eu nu consum alcool, deci nu imi pot da cu parerea despre acel vin, iar cu parfumul mi-ai trezit curiozitatea!!

    PS: mi-as dori sa postezi mai des! Imi place blogul tau.

    Georgi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te salut! :) Multumesc pentru postare. Daaa si eu am vrut sa imi comand inca o culoare, dar momentan nu au masura mea.
      Incerc sa postez mai des, dar mereu ma intreb daca nu par ridicola si daca sunt capabila sa scriu continut bun. Multumesc ca ma citesti!

      Ștergere
    2. Tot timpul postarile tale au fost de bun simt, mi-au placut mai ales acelea despre evolutia ta in alimentatie si sport. Chiar as vrea sa mai faci un update despre asta.
      Sunt sigura ca citesti bloguri in general si iti poti da seama cam ce fel de postari ar fi penibile sau nu.
      Ca sa dau un exemplu : anumite bloggerite ii fac mare tam tam si reclama si review pozitiv unui produs (vaaaii ce bun eee!! woow!!), iar la favoritele lunii nici macar nu apare pe lista. Si muuulte alte chestii de gen.


      Georgi

      Ștergere
    3. Multumesc. :) Chiar vreau sa scriu un update despre dieta si sport, dar astept sa treaca sarbatorile. In perioada asta mi-am propus sa imi fac si eu de cap. :))

      Ștergere