luni, 21 decembrie 2015

Idei de tinute pentru Revelion #2

Au mai ramas 10 zile din acest an si cred ca dupa ce ne-am hotarat in privinta locatiei unde vom petrece noaptea dintre ani, fiecare dintre noi doreste sa gaseasca rochia perfecta. Si daca este posibil, sa ne si incadram in trendurile momentului. Cel mai in voga trend si valabil in orice moment, este sa te simti perfect in tinuta aleasa.
Ce este in voga in acest sfarsit de an?
Am intrat puternic in trendul inspirat de anii `80-`90. Sclipici, stralucirea pietrelor si paietelor, culori vii, lac lucios, aspect metalic, fie ca este vorba de argintiu sau auriu - ba chiar aramiu, toate se poarta in acest anotimp si desigur, ne vom inspira si tinuta pentru Revelion tot de aici. Dar ce este diferit fata de ceilalti ani, va veti intreba?
Ei bine, este de evitat aspectul ieftin (chiar daca uneori aparentele inseala si tinuta a fost costisitoare), vom evita cu cat mai mult posibil purtarea unei tinute din licra de Revelion. Chiar daca uneori croiala este atragatoare, materialul din licra da un aspect ieftin tinutei si nu avantajeaza nici macar cele mai frumoase siluete. Sunt de preferat materialele care imita culorile pietrelor pretioase (rosu, burgundy, albastru, verde smarald, violet, roz, negru.), cat si culorile metalice (auriu-argintiu-aramiu), din materiale ca si dantela brodata 3D, satin, catifea elastica, paiete, strasuri, perle.
In functie de locatia aleasa, vom alege si croiala rochiei. Nu mergem in rochie cu trena la club si nici intr-o locatie de tip black tie cu rochie mini decoltata si paietata.

Ce as alege eu anul acesta?

Rochia Chanttal


Anul acesta Chanttal nu au venit cu creatii atat de grozave dupa parerea mea, insa rochia de mai sus pot spune ca se incadreaza cerintelor. Pentru mai multe modele puteti accesa: chanttal.ro

Rochii Atmosphere


 



De la Atmosphere chiar ma asteptam la mai mult, ma asteptam la rochii lungi aurii, la paiete lucrate mai frumos, insa cumva am reusit sa aleg cateva rochii care totusi nu sunt de lasat si se gasesc la preturi destul de accesibile, parerea mea, comparativ cu altele. Mai multe modele gasiti aici: atmospherefashion.ro

Rochii Dyfashion


Este un site cu rochii ieftine, dar daca va uitati bine puteti gasi si rochii care nu arata ieftin. Puteti arunca o privire: dyfashion.ro

Rochii Sabres




Sabres au rochii putin cam demodate, insa folosesc materiale calitative, iar unele croieli sunt de actualitate. Sunt avantajate femeile cu forme voluptoase, iar rochiile se pot inchiria. Mai multe modele si informatii aici: sabresfashion.ro

Rochii Bianca Dragusanu






Nu imi vine sa cred ca spun asta, dar sunt fan Bianca Dragusanu. Ale rochiilor ei mai bine zis. Chiar daca intr-un timp nu am mai putut cu promovarea sa in media, deci automat nu am mai putut nici sa ii aud numele, acum chiar o admir. Nu conteaza cum s-a promovat, conteaza ca este relevanta si face niste rochii superbeee! Materialele sunt grozave, croiala de asemenea, iar daca privesti detaliile iti poti da seama ca rochiile sunt facute cu drag. Mi-ar placea sa aiba un site, dar momentan isi posteaza creatiile pe pagina personala de facebook: facebook.com/Bianca-Dragusanu

Sper ca v-am putut da cateva idei si ca v-ati gasit sau va veti gasi tinuta ideala pentru noaptea dintre ani. Pareri, intrebari, sugestii, le puteti lasa in sectiunea pentru comentarii. Pe curand! :)

Un comentariu: