joi, 29 octombrie 2015

Thierry Mugler - Angel

Parfumul Angel de la Thierry Mugler incanta simturile multora, din 1992 incoace, dar trebuie sa recunosc faptul ca nu mi-a atras atentia niciodata. Nu l-am observat olfactiv la nicio persoana apropiata si nici prin parfumerii nu mi-a facut cu...ochiul, eu fiind atrasa mai mult de branduri decat de esente parfumate in sine. Sunt superficiala, stiu.
Zilele acestea rasfoiam revista Elle si printre alte reclame, am gasit-o si pe cea a acestui parfum, impreuna cu un mic tester. La primul contact mi s-a parut inecacios si atat, nimic deosebit, dar l-am aplicat pe piele si pe haine. Dupa ce se aseaza, dupa ce este purtat, esentele sale se intrec una pe cealalta intr-o simfonie a simturilor. Da, ma exprim putin cam poetic, insa asa il percep. Rezistenta sa in timp este cel putin decenta, de fapt, chiar mai mult de atat. Mi-am dat seama ca m-am indragostit, iar urmarea putea fi doar una:





Dupa ce am cantarit bine optiunile, am ales un set, format dintr-o sticluta de parfum, doua lotiuni de corp si un gel de dus. Lotiunea de corp este divina!




Sa vorbim despre acest parfum.
Esenta este imbracata intr-o sticla in forma de stea, de culoare albastra si designul sau general reprezinta puritate, ducandu-ne cu gandul la insemnatatea numelui sau - Angel.
O descriere completa a compozitiei notelor sale ar fi:

Note de varf - pepene galben, cocos, mandarine, cassia, iasomie, bergamota
Note de mijloc - miere, coacaze, orhidee, piersici, iasomie, crini de vale, trandafiri, prune, caise, fructe de padure rosii
Note de baza - boabe de tonka, ambra, patchouli, mosc, vanilie, ciocolata neagra, caramel
Sursa descrierii: click

Notele care mi se par mie predominante: trandafiri, crini, ciocolata neagra, caramel si patchouli.
Esenta sa este puternica, nu o poti ignora, este persistenta si chiar cred ca multi nu pot suporta o asemenea prezenta olfactiva. Clar, nu femeile insarcinate. 
Este chiar inecacios, motiv pentru care nu trebuie folosit excesiv, insa nu este o problema daca te-ai indragostit de aroma sa. Nu este pentru persoanele care prefera parfumurile discrete. Mie nu imi plac cele discrete, ci acelea care ies din tipare, care sunt intrigante, pregnante, extraordinare, de neuitat. Angel este cu siguranta asa.
Il vad potrivit pentru femeile tinere (la spirit, desigur), pentru femeile luptatoare, curajoase, pentru feministe, pentru cele care nu se tem de expresivitate, care au creativitate, pentru cele care nu se tem sa spuna ce gandeasca si pentru cele care iubesc sa se imbrace colorat chiar si in sezonul toamna-iarna - sezon pentru care este de altfel destinat acest parfum.
Inainte de achizitionare, recomand testarea sa si chiar purtarea unui obiect parfumat/haina/esarfa de la o zi la alta pentru observarea asezarii parfumului si developarii sale.
Pretul acestui set in Sephora: 308 Ron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu