luni, 26 octombrie 2015

Review Teint Idole Ultra 24H Lancome Paris

Odata cu varsta (stiu, suna ca si cum as avea 50 de ani pe un picior), simt ca imi pierd rabdarea de a mai testa fel si fel de produse de ale caror rezultate nu sunt sigura si astfel prefer sa investesc timp in analizarea review-urilor din blogosfera si de pe YouTube ca sa ma duc la sigur. In ce priveste fondul de ten, nu imi mai permit sa fiu ingaduitoare. Vreau doar lucruri de calitate. Pentru ca este o necesitate si pentru ca este unul dintre gesturile de bun simt pe care le pot face pentru mine.
Un fond de ten bun poate face diferenta intre incredere si lipsa totala a acesteia in propria persoana. Nu am un ten nici pe departe perfect, mereu m-am luptat cu tenul meu gras, cu porii foarte mariti si cu toate problemele care se nasc de aici. Este foarte adevarat ca mult timp nu am tintit prea sus, am testat mai multe marci accesibile, printre care si Dermablend de la Vichy (un fond de ten destul de bun in general, dar nu atat de bun pentru mine), singurul care s-a apropiat cat de cat de nevoile mele, dar azi trebuie sa scriu despre noua mea obsesie: Teint Idole Ultra 24H Lancome Paris.






Teint Idole Ultra promite un finish mat satinat si o acoperire medie spre mare. Fiind un fond de ten destinat indeosebi tenului gras, dar pretandu-se tuturor tipurilor de ten, nu contine uleiuri, are SPF 15, promite sa nu incarce tenul, sa reduca aspectul porilor dilatati si al imperfectiunilor, al sebumului si promite o rezistenta de pana la...24 de ore!


Vezi ingredientele

Recipientul este unul din sticla groasa, destul de rezistent, stiu pentru ca deja l-am scapat... :D
Un mare plus este faptul ca este prevazut cu pompa dozatoare, astfel folosesc exact cat produs imi trebuie.
In primul rand, m-a surprins placut parfumul acestui fond de ten. Stiu ca multe persoane nu sunt atat de incantate de parfumul adaugat in fond de ten, dar pe mine ma surpind placut produsele care au un miros atragator, iar acesta, ca majoritatea produselor Lancome, are un parfum...luxos, dar care nu persista mult si nu este foarte deranjant.
Consistenta sa este fluida, cremoasa, fina, satinata si trebuie sa stiti, in timpul aplicarii trebuie sa nu pierdeti prea mult timp, caci acest fond de ten se usuca destul de repede si se instaleaza in piele, apoi nu mai puteti sa il intindeti dupa plac. Trebuie aplicat in cantitati rezonabile, din aproape in aproape, cate o zona pe rand.


Prima data l-am aplicat fara primer, avand ca baza numai o crema hidratanta. Va voi prezenta mai jos doua poze cu fruntea mea (in caz ca nu stiti ce-i acolo :D), unde am un semn de nastere si un cos, cat si riduri de expresie. Pozele arata zona inainte si dupa aplicare.

Inainte

Dupa
Finish-ul este exact cel promis, este satinat-mat. Cel mai incredibil este felul in care se simte pe ten: deloc. Pentru mine nu este a doua piele ci...pielea in sine. Nu se simte absolut deloc si ramane fixat in piele.


Fara primer, porii nu sunt complet acoperiti (si cu primer, ii pot acoperi doar in proportie de 80%), dar totusi uniformizeaza cat de cat aspectul lor.
Acest fond de ten nu se strange in pliuri! Deloc. Am avut mult timp aceasta problema cu toate fondurile de ten incercate, dar nu si cu acesta. Nu migreaza din locurile in care l-am aplicat si astfel nu ma trezesc cu aspectul acela "cakey".
Nu necesita fixare cu pudra. Uneori mi-am inrautatit aspectul folosind pudra, dar in cazul meu less is more, asa ca sunt multumita ca nu trebuie sa o folosesc. Dupa aplicarea fondului de ten, tot ce trebuie sa fac este sa tapotez zona fetei cu o hartie absorbanta de sebum, usor, prin presiuni scurte, iar fondul de ten ramane fixat fara pudra. Pe acelasi principiu, nu folosesc nici concealer, acest fond de ten uniformizeaza culoarea de sub ochi, iar cearcanele sunt mult reduse.
Cat rezista de fapt pe ten? In cazul meu, rezista fara ajustari in jur de 3-4 ore. Tenul meu se ingrasa excesiv, iar dupa 3-4 ore trebuie sa tapotez din nou zona fetei cu o hartie absorbanta. Partea buna este ca fondul de ten este tot acolo, nemiscat. Dupa aproximativ 6 ore, in zona fruntii, mai exact imediat sub linia parului, fondul de ten incepe sa se disperseze incetul cu incetul, pe cum tenul incepe sa devina din nou gras. Dupa 9 ore, am avut nevoia de a ajusta machiajul cu putina pudra mata, in zonele problema: frunte, obraji, nas, barbie. Dar nu arata deloc rau.
Va intrebati cine testeaza acest fond de ten pentru 24 de ore? Ei bine, fara sa imi propun asta, am avut de facut un drum lung si nu am dormit 26 de ore, avand acest fond de ten aplicat. Cand am ajuns acasa, numai chef de poze nu am mai avut si abia am asteptat sa imi spal fata. Aspectul general era bun. Inca mai aveam fond de ten pe majoritatea zonelor fetei, dar disparuse din unele zone (cele problema), insa nu urat. Disparuse gradual.
Inca un aspect pozitiv este acela ca nu arata ca o masca, iar la poze, nu arata albicios, fantomatic. Are un aspect foarte natural.


Ce minusuri ii gasesc acestui fond de ten? Probabil acela ca nu are o putere de acoperire mai mare, dar daca avea poate nu mai era atat de usor pe ten...nu stiu. Per total, ii dau acestui fond de ten nota 9.5 din 10. Poate este vorba si de compatibilitatea piele-produs. Chiar daca am citit si review-uri mai putin favorabile, m-am putut convinge doar folosindu-l.
Acum in Douglas daca achizitionati acest fond de ten, primiti cadou si o pensula pentru aplicarea sa.
Pret Teint Idole Ultra in Sephora: 215 Ron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu