miercuri, 7 ianuarie 2015

Preferatele momentului #4

Au trecut deja 7 zile din noul an, iar aceasta este prima mea postare din el, aşa că vă urez de la început La mulți ani!
Vă spun sincer că la mine durează cel puțin 3 zile să îmi revin după o petrecere, s-au dus anii în care puteam să petrec în fiecare noapte și să fiu fresh a doua zi.
Acum nu, pe lângă faptul că mă mobilizez foarte greu să ajung la o petrecere, mai durează mult și recuperarea. Plus că nici nu îmi mai fac de cap cum o făceam odată, adio tărie, adio energizante, adio shoturi. În noaptea dintre ani am băut numai vin roșu în cantități relativ normale și vin spumant, atât. Am ținut foarte mult să fiu decentă, în primul rând pentru că am purtat o rochie lungă și trebuia să am grijă să nu mă împiedic, apoi pentru că am ales să petrec noaptea dintre ani într-o locație selectă, cu oameni însoțiți de familii, nu puteam să mă transform și să încep să dau cu sutienul de masă. Sau cu pantoful. Am adus vorba de rochia purtată pentru că este cu siguranță prima favorită a momentului, pur și simplu o ador. Aș purta-o non-stop, inclusiv la piață. :))



 

 

Din catifea neagră, cu mâneci lungi din dantelă, un decupaj la spate cu aplicații din pietre strălucitoare, bust buretat, rochia aparține brandului Atmosphere și prima dată am văzut-o pe site-ul lor. Am vrut să o comand și până m-am hotărât eu, deja nu mai era. Am avut norocul să o găsesc totuși, în magazinul Surprise și era ultima, fix măsura 36. Am avut emoții, mă gândeam că nu o să-mi vină, dar se pare că nu mă văd bine. Nu doar că mi-a venit, ci mi-a fost puțin lărguță, liniștit, puteam să o strâmtez. Am și vrut, dar perioada sărbătorilor e una mult prea agitată, nu am mai avut chef să găsesc croitoria potrivită, mă temeam că probabil o vor distruge, așa că am rezolvat singură o parte din problemă. Am modificat sistemul de închidere de sus punând o bucată de dantelă, astfel am strâmtat-o, ceea ce a făcut-o să se așeze mult mai bine. Am purtat-o cu sandale negre (care nu apar în poze), accesorii din pietre strălucitoare, ruj și unghii roșii, bucle pin up (pin curls) făcute cu ondulatorul.

Următorul favorit este fondul de ten Dermablend de la Vichy, care e un salvator pentru mine. Aplicat peste primerul Pore de la Benefit, aproape că am un ten perfect. Acoperă imperfecțiunile, petele, cearcănele (nici nu folosesc concealer), este ca o a doua piele. Singurul lucru după care nu mă dau în vânt e mirosul său aproape medicamentos, dar cu toate acestea, îl iubesc.


În această perioadă sunt dependentă de crema de mâini. Pe lângă frigul de afară, sunt foarte des cu mâinile în apă, așa că această cremă anti-age de la Nivea mă salvează. Intră repede în piele, hidratează.



Pentru zilele acestea friguroase, cu vânt tăios, nu puteam folosi pentru ten decât o cremă multi-protectoare, am ales Triple Active de la L`Oreal. Ne împăcăm bine, intră complet în piele, hidratează, miroase destul de bine și nu îmi îngrașă tenul.



Pentru timpul nopții momentan folosesc crema nutritivă de la Cosmetic Plant. Crema acesta îmi amintește de adolescență, a fost printre primele mele creme folosite. Mirosul său îmi stârnește multe amintiri, dar nu o folosesc doar pentru asta. Îmi place că hidratează foarte bine, îmi menține tenul hidratat toată noaptea, este o cremă grasă. Mereu am grijă să nu aplic prea multă, pentru că nu intră foarte repede în piele și eu deja am un ten gras. Pentru timpul nopții, nu e ca și cum ar conta. Am nevoie de vitaminele pe care le conține: A, E și F.


Următorul favorit este un gel de curățare pentru pori, de la Balea, cu acizi din fructe. Este grozav! Miroase fructat, are mici particule abrazive, este incolor, nu face spumă prea multă și curăță foarte bine tenul. Îl folosesc zilnic de o lună și am consumat aproape jumătate din conținut, deci este economic, mai ales că are un preț mic.


Pentru buze, în poza de mai jos, de la stânga la dreapta: gloss de la Aura, balsam de buze Bielenda cu piersici, Nivea Fruity Shine, gloss de la She.


Pentru că mi-am lăsat unghiile să crească, am început să apreciez ojele și să înțeleg bloggerițele care prezintă mai mereu oje noi. M-am îndrăgostit de ojele 60 Seconds de la Rimmel London. Rezistă pe unghii și 4 zile în condiții bune, unde mai pui că se usucă repede. Bine, nu chiar în 60 de secunde, dar în două minute sigur.






Săpunurile naturale preferate sunt desigur, cele de la Deja Vu. Nici nu îmi mai vine să folosesc gelurile de duș. Le plac pe toate și le vreau pe toate. Momentan le am pe acestea:


La sfârșit, mă declar încântată de revista Unica, este singura revistă pentru femei pe care am cumpărat-o în ultimele două luni și am găsit câteva articole utile, pe lângă interviul cu Carmen Brumă și cartea sa distribuită cu revista (motivul principal pentru care am luat-o de pe raft). Cartea am citit-o imediat pentru că mă interesează să îmi îmbogățesc cultura generală și mi-a întărit ceea ce hotărâsem deja: nu vreau copii. Cum să treci prin  așa ceva?! Unele detalii oferite în carte încă mă urmăresc. Pentru femeile care sunt interesate de această experiență, cartea este un foarte bun ghid alimentar, conține meniuri complete și principii sănătoase. Nici eu nu cred că sarcina este un motiv bun să uiți de tine și să ingurgitezi frigiderul cu tot cu priză. Carmen Brumă a făcut o treabă grozavă atât prin faptul că a dus la capăt o sarcină într-un mod sănătos și a revenit în formă într-un timp scurt, dar și pentru că a scris cartea detailat, ceea ce o face utilă multor femei.



Acestea sunt preferatele momentului. Puteți să îmi spuneți dacă v-a plăcut ceva sau dimpotrivă, dacă nu v-a plăcut. O săptămână frumoasă în continuare!

6 comentarii:

  1. dermablend este si preferatul meu da si cel ptr corp. rochia este fff frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel pentru corp nu l-am încercat, dar vara asta îl voi încerca. :)

      Ștergere
  2. Unde pot gasi si eu acel fond de ten ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am luat din Sensiblu, dar l-am văzut și la Centrofarm.

      Ștergere