vineri, 19 decembrie 2014

Idei de ținute pentru Revelion

2015 este aproape, mai sunt doar câteva zile până la trecerea dintre ani și indiferent unde am hotărât să petrecem, o ținută care să ne facă să ne simțim speciale este necesară.
Eu sunt adepta petrecerilor în locuri selecte, ideal este un restaurant al unui hotel de minimum 4 stele, cu muzică bună și servicii impecabile, așadar și ținuta trebuie să fie pe măsura locației. Sigur, mulți preferă cluburile și ținutele devin altele, dar vă voi prezenta câteva rochii pe care le-aș alege eu și de ce nu, poate vă găsiți rochia ideală.


Rochii Atmosphere



 

 



Rochiile lor sunt absolut superbe și nu costă o avere, apoi este un brand românesc, pe etichetele hainelor scrie „Made in Romania”, lucru care contează mult pentru mine, vă invit să aruncați o privire la ei pe site atmospherefashion.ro
Vă împărtășesc rochia pe care era să o cumpăr (m-am hotărât să iau o alta până la urmă) și care este la reducere, aveți link-ul sub poză.


Rochie Mexton

Luna aceasta Mexton nu m-au impresionat în mod deosebit cu rochiile, o singură rochie părându-mi purtabilă de Revelion.

Rochii LaDonna


 

 

Rochiile se găsesc aici: starshiners.ro

Rochie Bianca Drăgușanu



O rochie perfectă, pe care aș fi luat-o imediat dacă o vedeam într-un magazin online sau unul fizic din Arad, am înțeles că rochia se găsește în Promenada Mall București, la magazinul Lashez.

Rochii Chanttal 

 

 

 

Rochiile se găsesc aici: chanttalstore.ro


Cam acestea au fost rochiile care mi-au plăcut în mod deosebit și pe care le-aș purta.
Indiferent care vă sunt alegerile, vă doresc succes în găsirea rochiei perfecte și Sărbători fericite!


2 comentarii:

  1. Oh! Iubesc hainele de pe atmosphere! Am tone de acolo hahahaa :)
    Daaaa..toate sunt atat de faine!!!
    Sarbatori fericite iti urez si multa sanatate!
    Georgi!

    RăspundețiȘtergere