duminică, 7 decembrie 2014

Cumpărături online de Black Friday

Cu câteva zile întârziere, dar pentru că mi-au plăcut serviciile și produsele câtorva magazine online, trebuie să povestesc experiența mea cu ele în cadrul reducerilor de vestita Vinere Neagră. Pentru că suntem în România și orice este posibil, noi am avut două Black Friday-uri, una după alta, sau mai bine zis în toate cele 6 zile dintre cele două vineri inclusiv, au fost reduceri destul de mari.

Prima comandă am făcut-o pe standard-shoes.ro, de mult timp dădeam târcoale magazinului, însă nu am avut curaj să îmi comand nimic de grija calității produselor și gândindu-mă ca e posibil să nu mi se potrivească încălțările, deci bătăi inutile de cap. Însă reducerile de 50-70% m-au convins să comand, mai ales că pofteam la unele modele.

 

 







Coletul a venit marți, căci a fost trimis luni și am fost încântată de cele trei modele de sneakers, sunt foarte comode și frumoase. Nu au defecte.  Fiecare pereche la preț redus a costat 75 de Lei. Sincer am pus ochii și pe alte modele, pe niște botine absolut superbe, dar aștept să apară pe numărul meu.



Al doilea site pe care am plasat o comandă și am fost foarte mulțumită, este foggi.ro

 

Această jachetă cu guler din blană sintetică și interior detașabil tot din blană sintetică mi s-a părut chiar o achiziție bună. Este versatilă, poate fi purtată toamna, primăvara și în zilele de iarnă blândă, căci îi poți adăuga sau scoate accesoriile după nevoi. La reducere a costat 55 de Lei.



Salopeta din imagine este una sport, cu inserții din denim și au adaptat-o sezonului rece, punându-i mâneci lungi. Vreau să spun că este foarte drăguță în realitate, are glugă și este elastică.
A costat în jur de 120-150 de Lei, nu mai știu exact.




Apoi am văzut acest compleu superb cu dantelă, l-aș fi vrut pe gri, însă l-au mai avut doar pe negru, așa că l-am luat, dar nu regret. Vine perfect pe corp, fusta se mulează pe fiecare formă și pentru că este trei sferturi...m-am îndrăgostit de ea.




Am mai comandat o fustă sport cu inserții din denim, buzunare și șnur, pe care abia aștept să o port!


 






Hainele Foggi în viziunea mea, sunt absolut superbe, sincer merită să fie cumpărate nu numai la reducere, pe mine m-au cucerit. Merită aruncată o privire: foggi.ro

La sfârșit, mi-am comandat ceva și de pe starshiners.ro, o pereche de jeanși Mexton, care se închid cu un fermoar la spate și cred că au efect de push-up sau ceva...


 

Iubesc brandul Mexton, însă trebuie să facă ceva în legătură cu felul în care arată cusăturile unor haine, pentru că nu este prima oară când văd asta:


Nu e nimic ireparabil, dar nu arată bine pentru ditamai brandul românesc.
Totuși, Starshiners sunt prompți, ambalează foarte frumos coletele, oferă un umeraș roz cadou și un talon cu un cod de 15% reducere pentru următoarea comandă.

Cam acestea au fost cumpărăturile mele de pe magazinele online românești, mi se pare relaxantă activitatea, mai ales la cafeaua de dimineață...pot spune că prefer cumpărăturile online celor fizice, mai ales că până acum nu am avut experiențe neplăcute. Voi ce părere aveți despre aceste magazine online, ați comandat vreodată ceva?













Un comentariu:

  1. Mi-am cumparat odata o rochie de pe strashiners si am fost multumita, dar la mexton in oras era mult mai ieftina.

    RăspundețiȘtergere