duminică, 16 noiembrie 2014

„Vreau să vă doară”

Chiar dacă de obicei scriu despre frumusețe, sport și nutriție...trebuie să refulez undeva.
Nu am mai putut cu campania electorală! În sfârșit s-a terminat. Oribilă, grețoasă, ipocrită. Nu voi pronunța numele vreunui candidat, nu merită.

 Nu știu cum de fiecare dată avem de ales între răul mare și cel mai mic. De ce nu votăm independenți, nume noi? De ce mereu milioane de oameni votează reprezentanți ai acelorași partide? Dacă vrem o schimbare, trebuie ceva nou! Voi avea șanse să votez ceva de încredere numai când mă hotărăsc să candidez eu, cred...
Nu am mai putut cu această campanie electorală pentru că mi-a bătut la ușă, la propriu. Ieșeam să le spun niște vorbe de duh, însă eram nemachiată și nu le pot face asta nici măcar celor care împart pliante. Se vorbește de mită electorală, dar eu tot îmi cumpăr ulei și făină pe banii mei. Eh, glumesc...nu aș lua mită electorală, mai ales că făina nu-i integrală și uleiul nu-i de măsline. Dar votul, este pentru următorii 5 ani.
Campania electorală redă vocea muților și lasă morții să voteze. În special îi face să vorbească pe aceia de care nici nu știam că au glas: la magazin sau în fața blocului, pe facebook si la tv. Plini de moralitate, seriozitate și maturitate, susținătorii celor doi candidați se înjură de mame atunci când rămân fără argumente. Superb! Și eu trebuie să asist la aceste demonstrații de inteligență. M-am abținut de la a comenta despre acest subiect, nu mă interesează să mă contrazic cu unii sau alții. Un lucru e clar: NU va fi mai bine. Punct. De ce? Pentru că alegem aceiași oameni. Unul ne conduce de ceva vreme și nu s-a schimbat nimic, celălalt e susținut de cei cei care ne conduc de foarte mulți ani, timp în care am mers din rău în mai rău. Va fi rău. România are nevoie de un președinte în primul rând patriot, căci cum altfel ne va reprezenta în lume dacă el este pregătit să ne vândă și nu să ne apere interesele? Nu vreau să fiu reprezentată de un milog al Europei, de un vânzător, un analfabet, un bețiv sau toate la un loc. Dintre toți cetățenii României, chiar ne reducem la...aceștia?
Până data viitoare, mă duc la vot și sunt nevoită să aleg răul pe care îl consider mai mic, nici vorbă să aleg pe cineva care chiar merită statutul de președinte.



Un comentariu: