marți, 25 noiembrie 2014

Review ColourB4 Extra

Am auzit de acest produs acum câteva luni și imediat am știut că va veni ziua în care îl voi cumpăra și testa. ColourB4 este un produs care promite eliminarea vopselei din păr (nu decolorează culoarea naturală) într-un mod blând, non-agresiv, deci părul nu va avea de suferit. După utilizare, părul ajunge la cea mai deschisă nuanță avută înainte de vopsire sau la cea naturală, asta dacă sunt corect parcurși pașii întregii operațiuni. Vă invit să citiți instrucțiunile de utilizare pas cu pas, direct de pe site-ul oficial ColourB4.

ColourB4 Extra este ideal în cazul părului vopsit în mod repetat cu vopsea permanentă, acesta fiind unul dintre motivele principale datorită căruia l-am ales, eu având un păr vopsit în multe nuanțe de roșcat și ulterior câteva straturi de  negru albăstrui.
Am luat două cutii, fiecare are 60 ml, am părul peste umeri și am vrut să îmi ajungă pe fiecare fir de păr, căci și la vopsire foloseam două cutii de vopsea, fiecare de 60 ml.

Descriere produs:


Ingrediente:


Conținut:



Înainte de orice, am citit instrucțiunile. ColourB4 acționează cel mai bine pe părul perfect curat și uscat, așa că prima dată mi-am spălat părul cu Head&Shoulders (am fost atentă să nu folosesc produse care conțin silicon, acesta împiedică întreg procesul). M-am înarmat cu răbdare pentru că urmau câteva zeci de minute petrecute sub duș, de clătire și amortizare. Am combinat conținutul sticluței A cu cel din sticluța B, într-o farfurie, cu pensula. Mi s-a părut mai ușor de aplicat așa.
Primul lucru care m-a lovit a fost mirosul. Amestecul miroase destul de rău...a sulf aș spune. L-am suportat în timpul aplicării, dar persistă în casă, pe prosop și pe fața de pernă, așa că e bine să știți acest aspect.
Am aplicat emulsia obținută din cele două cutii, mi-am învelit capul în folie de plastic și într-un prosop peste folie pentru a păstra căldura (lucru foarte important pentru reușită), am lăsat-o să acționeze 60 de minute, apoi am trecut la clătire și amortizare întocmai după instrucțiunile de utilizare. Am obținut un rezultat mai mult decât satisfăcător, mă așteptam la o culoare neuniformă, însă nu a fost cazul.

Înainte


După
(Părul era încă ud la vârfuri)



Am obținut o culoare neașteptat de uniformă, un castaniu deschis...sau ciocolatiu...nu știu cum să o descriu, dar mi-a plăcut foarte mult. Aș fi păstrat-o, însă am alte planuri pentru părul meu acum că am  reușit să scot negrul. Părul nu a avut de suferit, l-am dat imediat după ultima clătire cu un strat generos de balsam, l-am lăsat să acționeze un minut și a rămas fin după uscare.
Recomand acest produs?  Dacă nu există alergii la ingrediente, da! Chiar mi se pare o soluție bună pentru scoaterea vopselei din păr, probabil va salva multe plete de la efectele dezastruoase ale decolorării clasice. Rețineți, ColourB4 scoate numai pigmenții artificiali din păr, nu decolorează pigmentul natural. 
Am cumpărat acest produs din DM la prețul de 76 Ron/pachet.

16 comentarii:

  1. de unde l -ai achizitionat? ce e DM? merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DM este Drogerie Markt, un lant de magazine cosmetice. Introdu in google Drogerie Markt si cauta poze, poate recunosti magazinul.

      Ștergere
  2. AM GASIT ,MERCI! DAR AM O INTREBARE...CHIAR NU TI-A ARS PARUL DELOC? NU S A DEGRADAT IN TIMP ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut deloc. Nu afecteaza firul de par. Poti sa il folosesti cu incredere. Pentru cele mai bune rezultate, sa citesti cu atentie instructiunile.

      Ștergere
  3. Am folosit si eu ...insa nu sunt asa de multumita...eu eram un saten mediu spre deschis de la casting, vopsita doar o data peste blond deschis si mi a iesit o idee mai inchis ca la tine si nu inteleg d c...am respectat chiar perfect instructiunile...:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Parul meu arata exact asa acum si il vreau blond. Este posibil sa iasa direct cu vopsea daca aplic de doua ori la rand blond ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună anonim. Ai putea încerca cu vopsea profesionala well coleston 12/81 cu oxidant 9% și cred ca ai putea ajunge la un blond inchis sau un blond mediu gri dar deschis tare nu cred , doar cu un decapată ceva inainte

      Ștergere
  5. Nuanta mea naturala e saten mediu...dar am fost blonda vreo 2 ani înainte sa apic acum colorb4 deci oricum pigmentul meu natural nu are cum sa mai iasă pt ca e compromis de la blond decolorat...oricum m am dus la o coafeza și m am făcut blonda fără sa mi ardă parul deloc..Este un produs super olaplex se amesteca cu decolorant sau vopsea și parul rămâne super , fix în aceeași stare cum era înainte.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca am fost vopsita bloda prin decolorare iar apoi saten peste , ma poate deschide dinou la blond?

    RăspundețiȘtergere
  8. Poti sa imi spui si cat a costat, te rog mult?

    RăspundețiȘtergere