marți, 14 octombrie 2014

Review autobronzant Soltan Beautiful Bronze mousse

Am intrat în farmacia Sensiblu fără un scop anume, mai mult să îmi fac update-urile în liniște, căci e una dintre farmaciile acelea în care nu mă simt agasată de vânzătoare și pot citi fiecare etichetă fără ochii ațintiți asupra mea ai agentului de pază (îmi vine să le scot ochii la unii dintre ei).
Printre autobronzantele deja știute și testate (Bioderma, Vichy, Avene), am găsit unul destul de interesant, nou ca apariție pentru mine, într-o formulă pe care pur și simplu o ador la autobronzate: spumă. Autobronzantul Soltan Beautiful Bronze de la Boots.




Ni se promite un bronz strălucitor și natural în mai puțin de 3 ore.

Normal că abia am așteptat să îl testez, dar înainte de a o face, am căutat păreri despre acest produs. Am găsit câteva review-uri în limba engleză și în germană, dar în limba română nu. Pe lângă asta, am găsit câteva știri cum că Boots ar fi avut o varianta spray al acestui autobronzant și ar fi fost scoasă de pe piață din cauza alcoolului pe care îl conținea și care cauza probleme respiratorii celor care o foloseau...hmm...niște amatori m-am gândit. Fac parte dintr-o țară cunoscută pe plan mondial ca mare consumatoare de alcool pe cap de locuitor, așa că sunt mulțumită dacă e puțin autobronzant în tot alcoolul acela, nu dacă e alcool în autobronzant. Cum, există și fără?
Am încercat să pozez ingredientele, dar mai bine de atât nu am reușit, iar pe internet nu le-am găsit:


(Am observat că românii au pus eticheta de la varianta spray la cea spumă, dar e bine și așa probabil...)

Am început aplicarea pe pielea curată, dar neexfoliată  (mi-a fost lene) și mare mi-a fost mirarea să văd că spuma este verde!


Mă rog, imediat mi-am dat seama că verdele anulează tentele morcovii date de unele autobronzate și favorizează aspectul de bronz natural.
Mirosul său m-a mirat de asemenea, nu mă așteptam să fie exact ca și cel al cremei anticelulitice Cellulight de la Elmiplant, cea cu guarana, piper și alge.
Aplicarea se face foarte ușor și locurile unde am aplicat deja sunt vizibile, datorită pigmentului verde (care se absoarbe rapid, nu zăbovește mult). Am folosit-o și pe ten, iar absorbția a fost aproape imediată. Nu exagerez, în mai puțin de 4 minute s-a absorbit pe tot corpul, nu a mai rămas nici măcar senzația că am aplicat ceva, fără vreo peliculă lipicioasă, nimic. Pot spune că am rămas cu o senzație de piele fină și atât. M-am imbrăcat după 15 minute de la aplicare.
Mirosul mai sus descris s-a estompat și a început să se transforme vag în cel bine cunoscut, de autobronzat. Nu tare, nu țipător, nu deranjant, dar un nas care a mai trecut prin această experiență va simți izul.
Până să fac duș am așteptat 8 ore. Chiar dacă ei spun că în 3 ore te bronzezi (e adevărat, bronzul începe să se vadă din prima jumătate de oră), procesul mai durează câteva ore și dacă te speli după 3 ore, bronzul nu se va instala la intensitate maximă.


O poză înainte și după. Prima poză de sus este făcută ziua, la lumina naturală, iar poza de jos este făcută noaptea cu bliț. Oricum, pielea mea este destul de albă, iar diferențele sunt vizibile. A doua zi mi-am pozat mâna la lumina naturală:


Bronzul obținut și văzut la lumina solară, nu pozat cu bliț, mi se pare foarte aproape de cel natural, mai ales că am aplicat un singur strat. Nu vreau să aplic alt strat până la estomparea primului, căci nu vreau surprize de genul ciobirii culorii (arată mai rău ca o hepatită). Acum în timp ce scriu acest articol se fac 4 zile de la prima aplicare și încă mai sunt bronzată, deși culoarea s-a mai estompat. Sunt foarte încântată de felul în care aceasta se estompează, este cel mai important criteriu care mă face să recumpăr un produs. Acesta este genul de bronz pe care l-aș purta și la evenimente importante, fără să mă aștept la surprize. Chiar dacă l-am aplicat cu o mănușă din plastic, s-a întins foarte bine, fără diferențe de culoare sau pete. Nu am observat că s-ar fi transferat pe haine, dar nu bag mâna în foc pentru niciun autobronzant.
 Preconizez că flaconul de 150 ml mă va ține preț de 4 aplicări în total, în ideea că nu fac economie și aplic generos spuma.
Preț: 54 Ron.
Dacă îl voi recumpăra? Normal că da. Îl recomand? Îl recomand persoanelor care nu sunt deranjate de ingredientele sale și celor care vor un bronz evident de la prima aplicare, nu unul progresiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu