duminică, 26 octombrie 2014

Comandă Vegis.ro

Unul dintre cele mai grozave magazine online este cu siguranță vegis.ro. Nu este doar o laudă, este una meritată. Cred că este a 5-a oară când fac o comandă la ei și am fost mulțumită de fiecare dată. Primul lucru pe care îl apreciez este seriozitatea. Mereu am primit exact ce am comandat, produsele sunt ambalate și așezate cu grijă , iar coletul vine așa cum este normal, însoțit de factură. Comanda se realizează fără necesitatea realizării unui cont pe site, simplu și rapid. Al doilea lucru pe care îl apreciez la acest magazin este varietatea.
Îmi este mult mai simplu să cumpăr toate produsele dintr-un singur loc, fără să fac drumuri prin oraș în căutarea magzinelor naturiste, care nu mereu au tot ce îmi trebuie. De la produse certificate bio și eco, superalimente, raw vegan, până la cosmetice și detergenți, toate se găsesc aici.
 Găsim promoții și lichidări de stoc, iar dacă știm cum și ce să alegem, putem vorbi chiar de un mod economic de a face cumpărături. Am comparat felul în care făceam cumpărături acum un an de exemplu: în supermarket uneori lăsam și 1000 de lei pentru alimente. Problema este că ceea ce ți se oferă în supermarket este prea puțin sănătos, raioanele cu produse naturiste sunt mai mereu îngrămădite iar varietatea produselor este sărăcăcioasă. Când cumperi dintr-un loc în care ți se oferă exclusiv produse sănătoase, evident orice vei alege va fi bun. Din cei 1000 de lei pe care îi dădeam pe alimentele din supermarket, probabil doar 200 de lei constituiau hrană cât de cât sănătoasă. În rest, doar E-uri, coloranți, hrană superficială și mult zahăr...în orice. Acum când știu ce și cum să aleg, mă încadrez la jumătatea sumei cheltuite în supermarket și îmi asigur alimentația sănătoasă pe toată luna și chiar mai mult (în afară de legume, fructe și verdeață, pe care le iau proaspete). Nu e greu și nici scump să faci alegeri sănătoase, dacă îți dorești asta.


(mi-am amintit să fac poza abia după ce am vandalizat coletul)

Multe feluri de semințe, paste integrale, drojdie uscată inactivă, cereale, făinuri, nuci, creme, spirulina organică și vestita pudră proteică din semințe de cânepă.


Pentru sportivii care nu consumă proteină animală, pudra proteică din semințe de cânepă este ideală, conținând toți aminoacizii necesari organismului uman. O să revin cu păreri asupra ei.
Spirulina este o algă microscopică marină și este cunoscută pentru nivelul mare de proteine pe care îl conține și pentru vitamina B12. O folosesc ca supliment nutritiv și pentru a accelera arderea grăsimilor.


Crema de zi astringentă, pentru micșorarea porilor de la AA Cosmetics m-a făcut curioasă și am cumpărat-o, mai ales că am probleme reale cu porii...voi vedea ce știe să facă.


Crema cu propolis ajută la cicatrizarea rapidă a rănilor, inclusiv a celor acneice.

Sunt acceptate mai multe modalități de plată, printre care și plata online cu cardul de credit, în rate fixe fără dobândă, modalitate care mi se pare destul de convenabilă. Vezi toate modalitățile de plată aici.
Per total, nu am ce să reproșez acestui magazin online, nu am ce să îi bag de vină, sunt mulțumită de întreaga experiență. Îl recomand.

*Notă: Acest articol NU este sponsorizat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu