miercuri, 22 octombrie 2014

Arome de toamnă - Leapșă

Această leapșă mai avea puțin și trebuia să se numească „arome de iarnă”, la cât sunt de întârziată, ca să nu spun altfel. :)) Îi mulțumesc Dianei pentru nominalizare.
În acest tag trebuie să numesc câteva dintre preferatele anotimpului și să povestesc câte ceva despre ele.

Înainte de a începe, trebuie să mărturisesc că nu sunt înnebunită dupa acest anotimp...mă întristează. Poate și pentru că nu am avut parte de o toamnă „ca la carte” de mult timp, mi se pare că avem doar vară și iarnă. Toamna este un fel de vară cu dimineți reci și cețoase, după-amiezi îmbăiate de soare și nopți friguroase care cer plapume și calorifere calde...și halate groase de casă.

Accesoriile preferate în această toamnă


Aș fi spus că accesoriul preferat este gentuța mea neagră pe care o iau peste tot și cu care am o relație specială, dar cred că toate femeile au o geantă preferată care se asorteaza  aproape oricărei ținute.



Lumânarea preferată pentru această toamnă

Nu sunt cea mai mare fană a lumânărilor, dar când este să aleg, aleg lumânări parfumate, iar aroma preferată este cea de vanilie.


Toamna aceasta am preferat uleiurile aromatice de la Solaris și pot spune ca m-a dat pe spate aroma de piersica. 


Băutura preferată în această toamnă

Vinul, clar. Cel de casă, făcut din struguri, nu din arome sintetice, zahar și alcool etilic...așa cum am pățit să cumpăr de la o „cramă”.

(poză mai veche)

Cartea preferată în această toamnă

Cartea sau mai bine zis cărțile preferate pe care le-am recitit (a 7-a oară cred) sunt Marilyn Monroe - Ultima zeiță și Marilyn Monroe - secrete, glorie și tragedie. Cea din urmă este destul de veche în colecția mea și o recitesc an de an, este o carte groasă, plină cu informații și poze inedite cu celebra actriță.




Melodia preferată




Rujul preferat

Nu am, nu prea mă rujez, am rămas fidelă balsamului de buze Nivea.

Oja preferată

Nu am, prefer unghiile cu gel momentan.

Ce îți place cel mai mult la toamnă?

Că se termină repede. :)

Mâncarea preferată în acest anotimp?

Vinete tăiate rondele, coapte și „orez” crud din conopidă, morcov și roșii.


Ce aștepți cu nerăbdare anotimpul acesta?

Sincer aștept să treacă, aștept iarna...

Cred că este prea târziu să dau leapșa mai departe, dar puteți lăsa răspunsurile voastre în comentarii. Vă mulțumesc dacă ați avut răbdare să citiți. 

2 comentarii: