duminică, 7 septembrie 2014

Shake proteic din banane

După o pauză de scris pe blog, revin cu rețeta gustoasă a unui shake proteic. De când fac antrenamente regulate cu greutăți mă interesează în mod deosebit refacerea musculară (probabil mă repet...sorry).




Punem în blender:
- două banane
- două linguri rase cu semințe de in
- o lingură cacao
- lapte de migdale cât să acopere bananele în blender (rețeta)

Se procesează în jur de un minut și obțin un shake foarte gustos din banane, cu gust de ciocolată, care îmi satisface pofta de dulce și îmi hrănește mușchii tocmai goliți de glicogen, căci obișnuiesc sa îl beau după antrenament. Înlocuiește o masă.
Citiți mai multe despre semințele de in aici: click

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit! chiar iti verificam blogul zilnic.Si eu beau de mult timp cacao cu lapte,iar acum folosesc si o banana in shake...asa ca m-am bucurat cand am vazut ca ai scris despre asta! Bravo!

    Georgi.

    RăspundețiȘtergere