vineri, 26 septembrie 2014

Frumusețe și 14 lucruri care mă scot din sărite - Leapșă

O leapșă furată de pe blogul Dianei, care a făcut o postare interesantă despre lucrurile care ne scot din sărite în legătură cu frumusețea, dar totuși le facem. Mi se pare că melodia lui Beyonce - Pretty hurts chiar merge ascultată în acest context.





Ce mă scoate din sărite:

1. Eliminarea firelor de păr. Mi se pare cea mai zadarnică îndeletnicire, asta dacă nu vorbim de epilarea definitivă. Mă enervează că trebuie să mă tot epilez, să îmi smulg sprâncenele și peste câteva zile o iau de la capăt. Plus că trebuie să am mereu lame de rezervă, benzi de ceară, penseta la îndemână. Dacă aș fi fără ele, după o lună...oricine ar avea întrebări asupra identității mele. :))
Cred că am mai spus și în altă postare, dacă aveam pe cap tot părul care îmi crește pe mâini de exemplu, eram vedetă în reclamele pentru șampon.

2. Spălarea părului. Da, pot păcăli situația o zi sau două cu șampon uscat, însă nu se compară cu părul proaspăt spălat. Am „norocul” de a avea un păr fin și gras, așa că trebuie să il spăl cel târziu o dată la două zile. Îmi vine să îl smulg, nu alta.

3. Manichiura. Sunt una dintre persoanele care nu își poate păstra manichiura pentru mult timp, poate fi cea mai reușită manichiură, din acril sau gel. Reușesc să îmi rup unghiile false la cel puțin o săptămână după ce le-am făcut, fie că mă lovesc, desfac lucuri, ori încep să le rod sau să le dezlipesc. Nu prea mă pot abține de la acest tic. Așa că de fiecare dată când îmi refac manichiura știu că este aproape degeaba.

4. Aplicarea genelor false. Nu îmi place procesul aplicării, însă aspectul final mă face să le folosesc atunci când vreau să obțin un machiaj de efect. Nu reușesc să le așez bine de la prima încercare, iar dacă nici adezivul nu este unul bun, este chiar un chin. Aș fi dat orice pentru gene lungi și dese...naturale.

5. Eyelinerul care ajunge peste tot. Nu știu dacă este numai problema mea, dar de fiecare dată, fără excepție, mă mânjesc cu tuș pe arcade ori pe degete și pe față chiar.

6. Desfacerea extensiilor cu clips din părul ondulat și dat cu fixativ. Un coșmar!!! Ultima dată chiar am sfârșit prin a jura că nu mai fac asta niciodată, în timp ce îmi desfăceam părul natural încurcat în extensii. Adevărat că veneam de la o petrecere si băusem câteva pahare de vin, însă mi s-a întâmplat și trează, așa că bănuiesc că nu a fost acesta motivul principal. Apoi m-am mai distrat și încercând să despart două fâșii de extensii, lipite una de cealaltă... Totuși, părul ondulat + extensii arată foarte bine...

7. Conturarea sprâncenelor. Uneori îmi iese, alteori nu. Trebuie să le conturez permanent, nu cred că mai suport mult situația actuală.

8. Când slăbești și toate sutienele îți rămân foarte mari. To be continued...

9. Cremele anticelulitice. Nu funcționează! Nici măcar una. Poate doar să ajute la aspectul pielii, poate arăta mai tonifiată, hidratată, însă niciodată o cremă nu va scăpa pe cineva de celulită. Totuși le cumpărăm, inclusiv eu.

10. Am început să urăsc senzația pe care mi-o dă fondul de ten după aplicare. Probabil îmbătrânesc.

11. Când văd roșcate prin oraș și încep să regret că eu nu mai sunt. :D

12. Rujul pe care îl port are un gust oribil, dar continui să mănânc pentru că sunt o lady (în public).

13. Toate autobronzantele murdăresc hainele albe, inclusiv cele care promit că nu o fac.

14. Discurile demachiante se termină mult prea repede și uit mereu să le cumpăr în timp util. 

Cam acestea sunt lucrurile care mi-au venit pe moment în minte. Puteți prelua subiectul pe blogul propriu sau puteți lăsa în comentariu lucurile care vă scot din sărite la capitolul frumusețe. :)

8 comentarii:

  1. Vai, ce m-am amuzat la unele :))
    La 1 nu ştiu cum de nu m+am gândit când am scris articolul, urăăăsc să mă pensez, 7, 8 (doar că invers :( ), 10,14, total de acord :))

    RăspundețiȘtergere
  2. BAAAAAAAAAAAAAA!! ofticaaaa!!!! AAAAA!!!!
    Scrisesem un ditamai comentariul si am apasat butonul de back din greseala...si s-a dus naibii grrrr!!!
    Bun,ma calmez si scriu din nou :))) daca imi aduc aminte ce am zis :)))


    Georgi

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun,m-am calmat.
    Asadar.
    1,2,4,7,14 (adaug si demahciantul)= idem.
    Si eu urasc pensatul,mai ales ca ma pensez singura pentru ca de cand mi-a f***t una sprancenele,nu mai las pe nimeni sa se apropie de ele.Cand le conturez,fac una perfecta,a doua iese mai groasa.Mai trag putine linii la prima ca sa o fac egala si constat ca e mai groasa decat cealalata.Dai si la cealalata inca putin..si uite asa le triplez in volum :) (Idem si la eyeliner).
    Si parul meu e gras si cu fir subtire.Urasc spalatul la 2 zile pe cap,mai ales ca nu am timp niciodata sa ma usuc natural,asa ca dai cu 587598274298 de produse sa protejeze putin parul ca sa nu il tund luna de luna.Si asa se distruge repede.

    Pana de curand si eu uram fondul de ten.Mai ales ca eu am un ten gras si nu aveam nicio crema buna.Dar de la o vreme am gasit in sfarsit ceva bun care suge tot sebumul si imi pastreaza si mie tenul mat ,cat de cat.Si dau doar un strat fin de fond de ten.Eu oricum nu am un ten preaaa problematic.Conturez sprancene,putin rimel si gata machiajul.Nu ma mai deranjez cu sofisticaturi de ceva timp.Doar la petreceri o mai fac.Am observat ca intorc mai multe capete pe strada de cand sunt mai "naturala". ^^

    Urasc pe unele cand le vad pe strada ziua cu gene false si conturate de zici ca s-au machiat la lumina lampii cu gaz. (asta era asa o varsare de of) :)))

    Urasc sa ma demachiez,stiu ca ia 5 minute maxim,dar ma enerveaza :)))
    Urasc sa imi pun masti de fata sau pe par inainte de baie.Bine,aici e mai mult lene :)))

    De vopsit nu ma vopsesc,pentru ca am o culoare castanie perfecta si uniforma (nu stiu cum de am avut norocul asta,la ce par cacacios am).Nimeni nu ma crede cand spun ca nu sunt vopsita.O colega de facultate, care nu prea ma iubeste ea, asa,m-a facut "jegoasa" ca nu am vrut sa spun salonul unde ma fac si ca doar ma dau mare hahahaha :)))

    Urasc coafatul.Teribil de mult! Parul meu nu prea are o forma interesanta..si sta zburlit si electrizat,mai e si tuns in scari (aporpo de asta,urmatoarea data cand ma tund, trec la tunsoare dreapta pentru ca o sa scap de aspectul frizzy), iar asta face varfurile sa fie orientate in exerior cumva...si zici ca am gherute data nu il coafez cu peria in interior.


    PS: fa-te iar roscata! si eu am vrut sa ma fac,dar inca nu sunt pregatita psihic sa imi colorez parul.Sunt sigura ca daca te duci la un salon misto,o sa iasa o minunatie.Cel mai mult imi place de Elena Gheorghe.Roscatul ala e superb.Am inteles ca amesteca vreo 3 nuante ca sa iasa culoarea aia.


    Gata m-am plans destul :)))


    Georgi.

    RăspundețiȘtergere
  4. AAAAAA!! am uitat esentialul!! (asa e cand sunt la munca..ma concetrez mai greu).

    URASC!!! sa spal pensulele de machiaj.Uraaaaassccc!! aaaa!!! lene fratica! Dar lene mare!!!
    Si urasc sa curat genele false de lipici. Mereu le stric.Inca nu stiu cum sa le curat corect incat sa nu smulg banda cu totul.... :))))

    Georgi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfff...prin multe mai trecem noi femeile. Și eu urăsc să curăț lipiciul de pe genele false :)) Și daaa vreau să mă fac din nou roșcată :D

      Ștergere
  5. Mă regăsesc 100% în 1, 4 şi 9.. Roşcată încă sunt (şi n-am de gând să renunţ prea curând la culoare pentru că O IUBESC), extensii de păr nu port (dar mă gândeam să-mi pun extensii de gene sau să-mi fac permanene la gene), pentru autobronzant sunt prea leneşă, iar pentru eyeliner folosesc formule gel, care abia se mişcă de pe loc cu demachiant, dar fără? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să schimb formula eyelinerului, clar. :D

      Ștergere