vineri, 15 august 2014

Salată proteică

Toate frunzele conțin proteine. Toate legumele, leguminoasele, cerealele, nucile și semințele conțin proteine. Nu toate sunt complete, însă sunt complementare, așa că prin diversificare reușim să obținem proteine complete. După efort îmi place să îmi fac salate cât mai bogate, cât mai mari și cât mai diverse. Ultima oară m-am concentrat asupra proteinelor.






Salata conține:
- salată verde, măcriș. ceapă verde, roșii, castraveți, ardei capia, mărar, broccoli crud, porumb fiert, o ciupercă champignon crudă, tofu.
- ulei de măsline, sare roz de Himalya


Precizări:
Din când în când mai consum tofu, ii prefer pe cei de la Fito-Fitt, nu adaugă aditivi și au și o variantă de tofu fără sare. Să zicem că merge. 
Ciuperca se spală temeinic sub mai multe jeturi de apă și/sau în apă cu bicarbonat.
Broccoli crud rămâne cu mai multe proteine și vitamine dacă nu este fiert, eu îl prefer așa, nu are deloc un gust deranjant. Poate fi și opărit (nu fiert), dar nu e greu de mâncat crud dacă este tăiat mărunt.

P.S: Îmi pare rău dacă sigla blogului deranjează, dar cum pozele au început să fie furate și însușite de către alte persoane, nu am de ales.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu