marți, 12 august 2014

Preferatele momentului #3

În ultimul timp încerc să îmi reglez somnul, să nu mai stau trează până dimineața, însă iată-mă din nou scriind articole la 3 dimineața. În viața anterioară cred că am fost bufniță. Mă țin trează și investigațiile asupra subiectului rinoplastie, mă gândesc serios să mă hotărăsc până în iarnă, însă mă pot reapuca de sport abia dupa 3 săptămâni - o lună! (What!?) Și eu ce fac tot timpul ăsta? Mă mai gândesc...
Ca să nu deviez de la subiect, să trec la treabă, zic:

1. Mini MP3 - my new love



Categoric este unul dintre lucrurile acelea fără de care nu îmi mai imaginez să fiu. Este foarte mic, ușor, are o clamă cu care se prinde de haine atunci când fac sport, bateria ține cam 3 ore. Fără muzică mi-ar fi mult mai greu să îmi parcurg antrenamentul, iar cu telefonul e mai complicat să mă descurc (toate smarturile parcă-s televizoare, nu telefoane). Acest mic gadget iși merită laudele. L-am luat de pe tocmai.ro cu 30 de Lei, nou, iar vânzătorul avea acest model pe mai multe culori. Am ales roz, că-s pițipoancă. :D






2. Benzi epilatoare Veet


Le folosesc de mulți ani, la fiecare 3 luni, nu știu ce aș face fără ele (urăsc ideea să mă las epilată de altcineva). Le utilizez doar pentru mâini, căci natura s-a gândit să mă înzestreze cu mai mult păr în aceste locuri decât pe cap.


















3. Noua vopsea de păr Loncolor Ultra


Am zis că nu mai folosesc vopsele cu amoniac, însă vopseaua fără amoniac se duce foarte repede din păr și reflexiile roșcate îmi dau mari bătăi de cap. Mari! Așa că am testat noua vopsea de la Loncolor, negru albăstrui. Nu miroase prea tare a amoniac, nu ustură în timpul vopsirii și ce îmi place foarte mult, nu usucă părul.








4. Șampon și balsam My Hair


Șamponul este pentru par fin, fără volum, iar balsamul este pentru protecția culorii - că tot am probleme cu rezistența culorii. Șamponul nu face minuni, cel puțin nu iese din tipare, am același volum ca și după folosirea lui Head&Shoulders, dar curăță bine părul și nu îl încarcă. Balsamul are filtre UV și miroase puternic a capșuni. Nu îmbâcsește părul, îl lasă moale, cât despre protecția culorii încă nu mi-am dat seama, având în vedere că abia m-am vopsit.











5. Serum intensiv pentru fermitate Skin Repair de la Elmiplant


Eterna mea obsesie - ridurile! Am cumpărat acest ser cumva în grabă și nu am observat că este destinat tenurilor mature 45+, motiv pentru care nu pot oferi un review obiectiv, de aceea pomenesc de el aici. L-am ținut în dulap mai multe săptămâni, apoi am zis că totuși nu are rost să îl las să zacă și am început să il aplic cam o data - de doua ori pe săptămână pe ridurile de expresie, nu pe toată fața cum este recomandat. Treaba este că am impresia că îmbunătățește mult elasticitatea pielii in zonele aplicate (evident ridurile de expresie nu dispar). Cred că pe un ten matur ar face treabă bună și merită testat.


6. Balsam de buze Nivea Soft Rose


Este prima oară când încerc varianta roz și îmi place! Este o formulă care accentuează culoarea naturală a buzelor. Eu zic totuși că lasă o peliculă roz pe buze, dar nu mă deranjează.
Sunt obsedată de balsamurile de buze Nivea, am mai multe, dar tot mai am de testat vreo două culori. It never ends... :))








7. Site-ul care îți spune dacă ești urât/ă:  http://anaface.com

Poate știați de el, eu am aflat de curând că există un site care calculează distanțele dintre anumite puncte de pe fața ta și îți spune ”de la obraz„ că ai probleme cu simetria. Mi-a confirmat ce știam deja: îmi trebuie rinoplastie. :D

8. Canale Youtube

Mike Chang este antrenor de fitness și vedetă pe Youtube, iar eu am furat de la el foarte multe exerciții și tipsuri. Explică și noțiuni de nutriție la bustul gol, ceea ce iți va pune cu adevărat atenția la încercare dacă te hotărăști să îl urmărești...



Carli Bybel este o beauty guru pe care eu abia acum o descopăr. Este foarte frumoasă și realizează machiaje la care momentan eu doar visez. Am descoperit-o căutând filmulețe despre conturarea nasului.




9. Grupuri pe Facebook

Dacă vrei să mănânci sănătos, fără proteină animală și ești în pană de idei, atunci grupul Bucataria Vegana este o mică oază de inspirație pentru tine. Zeci de rețete grozave  sunt postate zilnic de către membri și mai postez și eu din când în când.

Cam atât! Oricum postarea este destul de lungă, nu aș vrea să plictisesc (prea mult). Vă mulțumesc dacă ați avut răbdare să citiți, iar comentariile sunt binevenite.

4 comentarii:

  1. Mancate-ar mama!!!!! cu ideile tale cu tot!!!!!
    Eu am nu unul, ci DOUA ipod shuffle! acelasi model ca al tau,primite cadou,care zac in sertar ca cik nu mai sunt la moda ( de cand cu telefoanele) si ma chinuiam cu al meu smartphone.pfff.destepata mica.gata scot unul din ele la lumina si il pun in uz.
    Cat despre nedormeala,gandeste-te ca eu lucrez de noapte, la 21 de ani.E grava treaba,dar banul primeaza asa ca compensez cu serumuri antirid si mancare cat mai santoasa + sport bineinteles.ca sa nu dau in benga pe la 30 de ani.
    Tocmai mi-am luat si eu acum 2 zile acelais balsam de buze,da intr-adevar lasa o pelicula ciudata..roz cik..mno.Dar e fain si miroase bine.
    De carly bibel stiam de mult.O iubesc.doamne cum arata fata aia...e la favorite pe youtube de vreo 6 luni.Eu de la ea am invatat sa ma coafez de una singura.Am investit in produse profesionale pentru par si intr-adevar e o diferenta enorma ,la cum arata parul meu acum.
    Hmmmm nu stiu de ce vrei rinoplastie pentru ca nu arati naspa deloc.Daaaar si eu vreau marire de buze si de sani,asa ca despre ce naiba vorbesc aici?:))) Fa-ti daca chiar vrei hahaha :)))


    Te pup cu drag. Georgi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Georgi, m-ai amuzat teribil. :)) Să știi că și eu am lucrat de noapte la 19 ani, vreo 9 luni, așa că te înțeleg. Partea nasoală era că mâncam foarte multe prostii toată noaptea, m-am făcut cât malul în lunile acelea. Și cât despre rinoplastie, ar cam fi necesară, am o cocoașă pe partea stângă a nasului și evit mereu să mă pozez din partea aceea, de asta nu se vede mare lucru în poze, dar m-am săturat de ea! Uneori îmi vine să mă operez singură :))

      Ștergere