duminică, 17 august 2014

Mască antirid cu miere

Mereu obsedată de riduri fine, de procesul imbătrânirii, dornică să găsesc remedii naturale pentru problemele tenului, îmi studiez opțiunile direct din bucătărie...la propriu. Pentru că nimic nu va fi mai bun pentru pielea mea decât ceea ce și mănânc. Nimic, dar absolut nimic nu va fi mai bun decât ceva ce vine din natură.
În seara aceasta am preparat o mască antirid rapidă pentru tenul meu pe care vreau să îl odihnesc în următoarele 9 ore. Cele trei ingrediente folosite sunt recunoscute pentru efectele lor antirid:


- o linguriță de miere
- o linguriță de ulei de măsline presat la rece
- un vârf de cuțit de scorțișoară

Mai întâi amestecăm mierea și uleiul și aplicăm câțiva stropi pe zona de sub ochi și de lângă ochi, fiind zone foarte sensibile nu vrem să aplicăm și scorțișoara.



















După ce am aplicat masca în zona ochilor, adăugăm și scorțișoara în compoziție.



















Aplicăm pe toată fața spălată în prealabil (eventual și pe gât) și lăsam să acționeze 15 minute. Foarte important! Spălați masca jos numai cu apă caldă, fără săpun, fără gel de curățare, keep it natural! Tapați apoi pielea feței cu un prosop moale și curat. Aplicați o cremă de noapte regenerantă sau antirid (după caz), preferabil una fără parabeni, cu ingrediente cât mai puține. Eu am o cremă regenerantă cu miere de la Apidava, care merge foarte bine pe tenul hidratat și obținut cu această mască. Pielea rămâne de vis...cu adevărat o noapte bună!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu