marți, 5 august 2014

Crema antiacnee de la Aliphia

Să tot fie vreo 3-4 luni de când folosesc crema antiacnee din ingrediente 100% naturale de la Aliphia. Cred că pentru a-mi forma o părere relevantă despre o cremă antiacnee, trebuie să o folosesc măcar două luni, nu de alta, dar am probleme reale cu acneea. Nu trec cu două geluri de curățare, cu 5 exfoliante și cu enșpe' creme, am încercat. Pe cale de consecință logică, nu am sperat la miracole când am aruncat în coșul virtual de cumpărături, această cremă. Cu 10 Lei în plus sau în minus tot acolo eram.






Produsul nu conține parabeni și nu este testat pe animale! De altfel, este produs în țara noastră.
Se aplică dimineața și seara pe zonele afectate în strat subțire și se maseaza până la absorbție. Produsul vine și cu o listă a ingredientelor și a instrucțiunilor de folosire, însă am aruncat-o, uitând să o pozez.

Ce spun eu după trei luni de folosire a acestei creme? Înainte de toate, mirosul ei m-a dat pe spate, dar nu în sensul bun. Miroase foarte rău! Trecând peste asta...recunosc că la început am aplicat mult prea mult produs și câteodată pe toată fața, pe ideea că oricum toata fața mea e varză. Rău am făcut. Începusem să am usturimi, culmea, în locurile în care nu aveam probleme. Abia apoi am citit instrucțiunile și am înțeles că se aplică numai pe zonele afectate și în cantități mici!
De prevenit, nu previne formarea coșurilor, însă pot spune cu siguranță ca are efecte foarte bune asupra celor existente. Eu mereu îmi extrag monștrii care îmi apar pe față (am înțeles că nu e prea indicat, dar o fac), apoi dezinfectez locul cu spirt medicinal și aplic un strat subțire din această cremă. Masez până intră în piele și mă pun la somn. Dimineața observ că locul s-a dezumflat, roșeața e mult retrasă și în principiu locul este aproape vindecat. Am observat că locul nu se vindecă atât de repede fără aplicarea acestei creme (când uit să mă dau cu ea).
Singurul lucru care nu îmi place la ea este orificiul tubului, care lasă să iasă o cantitate mult prea mare de produs deodată, ba chiar și curge dacă e lăsată fără dop. Un alt model de dozaj ar crește valoarea produsului, cel puțin în ochii mei. În rest, mi se pare utilă, o folosesc de trei luni și abia am consumat jumătate din cantitatea sa, sigur mă ține jumătate de an sau mai mult. Merită încercată.

Pret: 8.68 Lei de pe vegis.ro

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am probleme destul de mari cu cosurile! Cred ca am sa o incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta crema! Cred ca o sa o cumpar si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,eu pe langa cosurile inestetice mai am si ceva puncte albe de care nu reusesc sa scap crezi ca ar functiona si pentru aceste puncte? mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu as putea spune in legatura cu punctele albe, caci nu am testat.

      Ștergere