vineri, 22 august 2014

Ciuperci marinate rapid. Raw.

În timp ce mă gândeam cum să mai gătesc ciupercile, dar să rămână crude, mi-am amintit de metoda lui Jamie Oliver de a marina carnea ultra-rapid și am aplicat-o ciupercilor. Au ieșit super bune!



Cu orez brun și broccoli...


Ingrediente:
- ciuperci crude
- ulei de măsline
- oțet
- sare
- piper negru
- usturoi
- boia

Avem nevoie de două pungi alimentare, în care vom marina ciupercile. Se pune o pungă în cealaltă, pentru o mai bună rezistență.
Spălăm ciupercile, le stoarcem de excesul de apă și le tăiem felii. Le punem în pungă împreună cu restul ingredientelor.


De aici  e simplu: vom aplica o bătaie ciupercilor. Scoatem aerul din pungă, o răsucim și începem să dăm cu ea de masă. :D Nu prea tare să se spargă, mai cu simț. Facem asta maximum un minut.


Le potrivim la gust și sunt gata! Le-am făcut deja de două ori și sunt grozave!

2 comentarii: