duminică, 27 iulie 2014

Sport și mâncare sănătoasă

Nimic nu se compară cu satisfacția pe care o ai atunci când reușești în sfârșit să încapi în rochia aceea minusculă pe care ți-ai cumpărat-o acum cațiva ani sperând că o să slabești la un moment dat. Așa am făcut de când mă știu, îmi cumpăram haine cu câteva măsuri mai mici sperând că asta mă va motiva și voi slăbi. Mereu am spus că nu există haină prea mică, doar vointă prea puțină. Oricine poate slăbi, oricine se poate tonifia, oricine poate ajunge acolo unde și-a propus, dacă vrea cu adevărat! Nu există nu pot! Eu sunt abia la începutul drumului și faptul că obțin rezultate mă face și mai motivată. Este extraordinar să simți transformări în corpul tău...dă dependență. Cheia este să nu renunți la început, nu contează că mergi încet atâta timp cât nu te oprești din mers. Rezultatele vin pe rând, nu peste noapte, este minunat să muncești pentru asta.



Aseară mă uitam peste poze mai vechi și am avut un mic șoc. Chiar și atunci când mă simțeam mai slabă, eram de fapt o vițică. O vițică la dietă, încercam sa fentez aparatul foto prin poziții ciudate, ștergeam toate pozele în care eram EU, mă mințeam singură. Îmi este milă de mine, cea de atunci...mă chinuiam. Când totul este atât de simplu! Mai jos o poză din seara Revelionului de când am ajuns acasă, o altă poză ștearsă si salvată din dumpster, nu salvam pozele în care eram cât Fulga, mă deprimau. Și încă stăteam ciudat, nu e o poză chiar sinceră, mereu îmi trăgeam burta.


A fost o seară destul de tristă pentru mine, pentru că nu mă simțeam bine în pielea mea, ținusem dietă și slabisem prea puțin, rochia mă strangea, nu am mâncat nimic toată seara ca să par cât de cât ok în poze, evident nu am ieșit... Abia apoi mi-am curățat alimentația și totul s-a limpezit de atunci. Renunțarea la zahăr, E-uri, conserve, pâine albă, prajeli si mâncare prea procesata a facut minuni! Antrenamentul zilnic tonifiază musculatura, ucide grasimea și celulita. Clișeul „slabești cu sport si mâncare sănătoasă” nu m-a convins niciodată, pentru că nu l-am înțeles. E nevoie de multă informație acumulată, trebuie sa devii un mic detectiv ca să aduni și să pui totul cap la cap, asta desigur, daca nu ești o persoană care are oameni angajați pentru asta. Schimbarea se produce la nivel mental, abia apoi se vede în exterior. Nu atingi rezultate maxime fără a te dedica 100% nutiției și exercițiilor fzice. Așadar, soluția este banalul clișeu „sport și mâncare sănătoasă”, căci în rest le-am încercat pe toate.

4 comentarii:

  1. De Carmen Bruma ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Una foarte bună. Are principii sănătoase de viața.

      Ștergere
  2. Asa ma motivezi mereu! bravo!
    Ar fi frumos sa mai postezi din cand in cand ce mai mananci..ti-am cam copiat toate retetele hahaha :))
    Si daca e posibil sa scrii o postare noua asa,despre ce exercitii mai faci,cand faci..cat faci...ce mananci inainte..chestii din astea.
    Ma motiveaza enorm cand citesc blogul tau asa ca...Felicitari inca odata!
    Apropo..tu faci masaj? Sau te-ai ales cu vergeturi? eu m-am ales cu cateva de cand am slabit..se pare ca prea mult cardio mi-a topit grasimea rapid dar mi-a facut pielea praf..oofff :((( Bine ca nu sunt foarte mari sau evidente..desi eu le vad si ma racaie pe creier..

    Georgi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!!! O să fac o postare în genul acela...o zi din viața mea: ce mănânc, ce exerciții fac. Cât despre masaj, îmi fac singura atunci când îmi amintesc, în medie cam de două ori pe săptămână. Și vergeturi am știi de când? De la 15 ani ani când am slabit vreo 10 kg cu o dietă, apoi m-am îngrășat la loc evident. Aș zice să folosești o crema antivergeturi oricat de ieftină, cam o dată pe zi, să le previi. Din păcate la 15 ani nu știam eu de vergeturi și de prevenție cu atât mai puțin.

      Ștergere