luni, 7 iulie 2014

Preferatele momentului #2

E trecut de 4 dimineata si eu inca nu am somn. Asa ca am facut poze pentru o noua postare ''Preferatele momentului'', nu am mai avut rabdare pana maine. Cu ocazia asta am scapat pe jos aparatul foto pentru prima data in viata lui, a scapat nevatamat...sincer ma intrebam cat mai dureaza pana se intampla, am obiceiul de a scapa frecvent din maini telefonul, paharele, parfumurile.
Incepand cu postarea aceasta vreau sa pomenesc si de alte lucruri care ma impresioneaza sau imi plac in mod deosebit, in afara de produse cosmetice.
In perioada aceasta prefer:



  • Ruj anti-aging Eveline Cosmetics, nuanta 556

Ma rujez destul de rar, dar sunt rujuri de care ma indragostesc si fac obsesie pentru ele, in sensul ca le folosesc pana la epuizare intr-un timp destul de scurt. Nu conteaza ca nu mi-am machiat ochii in ton cu buzele, ruj rosu sa fie!


Cand l-am cumparat din Atrium mall (Arad), mi-a placut nuanta aceasta de rosu, nu am observat ca este o formula anti-aging, deci nu intentionat am ales, insa nu ma deranjeaza... Este foarte cremos, hidrateaza bine buzele, are o rezistenta de 3-4 ore, dupa care nu mai arata atat de bine si trebuie reaplicat. Desi nu imi prea plac rujurile cu mult parfum (inevitabil ajung sa il gust), parfumul acestuia imi place si nu ma deranjeaza deloc.

  • Mascara Alverde False Lashes

Ramasese batut in cuie sa ponegresc acest produs, sa il fac de ras intr-o postare cu produse dezamagitoare, dar ceva s-a intamplat: am testat continutul cu alta pensula decat cea pe care o vedeti mai sus si ce sa vezi, este o mascara destul de buna, raportata la pret. In orice caz, mie imi place marca Alverde  (desi o dau in bara si ei cu unele produse) si apreciez foarte mult faptul ca nu testeaza produsele pe animale si folosesc ingrediente vegetale. Continutul este bun, dar pensula este prea...saraca pentru efectul de gene false. Poate pentru gene mai dese decat ale mele (am 3 fire e 7 carari) ar fi buna. Cu toate acestea, nu regret ca am cumparat-o si imi place rezultatul.

  • Lotiune autobronzanta Balea Magic Summer
Imi asigura un bronz placut, nu se da jos urat, vine intr-o formula generoasa, isi merita banii cu siguranta. Iata aici un review complet: click 
Pur si simplu iubesc lotiunea aceasta, iar zilele astea abuzez de ea din plin.


  • Adeziv pentru gene false Darkness

Cel mai bun adeziv pentru gene false folosit de mine pana acum. Se usuca intr-un minut, nu trebuie sa ma gandesc la sinucidere pana se usuca (cum am patit cu DUO), lipeste bine genele. Sunt incantata de el.

  • Syoss Deep Repair Hair Bath pentru par deteriorat

Par deteriorat nu prea mai am, poate putin la varfuri. De ce am cumparat acest sampon? Datorita ambalajului care emana lux, al parfumului absolut grozav si pentru ca straluceste de parca ar avea particule de aur. Lasa parul moale, frumos mirositor si usor de pieptanat. Insa e foarte important sa clatim bine parul, caci formula sa poate ingreuna firele de par, fiind destinat parului extrem de deteriorat.

  • Syoss Shine Boost leave-in treatment

Pe mine Syoss ma atrage in primul rand cu mirosul produselor lor, cred ca este principalul criteriu dupa care am inceput sa le cumpar produsele. La fel si acest spray tratament leave-in pentru stralucirea parului. Este destinat parului fragil si lipsit de stralucire. Imi place in primul rand ca parfumul produsului ramane in par cateva ore de la aplicare, ca lasa parul foarte moale si cred ca si stralucitor...bine, parul meu oricum straluceste dupa fiecare spalare.

  • Colectia Hercule Poirot de Agatha Christie
Prima data m-am indragostit de filmele facute dupa romanele Agathei Christie, cu Hercule Poirot. Apoi mi-am cumparat cateva carti din seria Hercule Poirot si pot spune ca le iubesc! Imi place sa citesc, sa simt mirosul hartiei nou tiparite, sa dau foaie dupa foaie...sa raman cu ochii atiniti asupra unui rand visand ca sunt acolo, pentru ca scriitoarea are darul de a ma face sa visez. Dintre toate cartile, preferata mea este Cei cinci purcelusi.



  • Canale Youtube
Petrec ceva timp pe Youtube ce-i drept, in principiu caut exercitii pentru fitness sau verific ce au mai facut unele beauty gurus, insa in ultimul timp am descoperit-o pe Wendy Williams si emisiunea ei cu barfe despre vedete de la Hollywood. Wendy e foarte acida si amuzanta in acelasi timp. Ma relaxeaza, asa ca i-am urmarit foarte multe dintre emisiunile inregistrate si urcate pe Youtube.



 M-a impresionat mult si canalul lui Gigi Gorgeous, o femeie superba care nu a fost mereu asa, la inceput fiind...barbat. In toate filmuletele sale vorbeste despre increderea in sine, atingerea telurilor, despre tranzitia sa, operatii estetice, cosmetice, haine, lucruri amuzante si viata.





  • Persoane care m-au impresionat
Barbie Thomas este numele ei, o femeie normala daca ne-am lua dupa ceea ce face: este mama a doi copii, casatorita, face toate treburile casnice, se machiaza singura, gateste, merge la sala de sport, a castigat cateva premii la competitiile de fitness, doar ca...


...nu are maini. Ea spune: ''Nu exista nu pot.'' 
O cred.

5 comentarii:

  1. Foarte interesante produsele, m-ai făcut să-mi doresc să testez leave-in-ul de la Syoss. Deocamdată am 3 începute de la Dove, când le termin vreau Syoss :)
    Și pe Wendy o descopersiem la un moment dat dar uitasem de ea. Mă bucur că mi-ai amintit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce buze perfecte ai <3
    Imi place rujul <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Ana. Cat despre buze, nici cu tine nu mi-e rusine. :)

      Ștergere