miercuri, 16 iulie 2014

Leapsa: Summer lovin'

Am furat aceasta leapsa de pe blogul Dianei, mi s-a parut simpla si draguta, tocmai buna pentru lenea pe care o am. Intrebarile sunt in legatura cu lucrurile pe care le iubim vara aceasta. Sa incepem:

1. Un ruj de vara pe care il iubesti?
Nu ma prea rujez in general, decat daca imi place un ruj foarte mult si il epuizez. De cateva zile m-am potolit cu rujul rosu de care am abuzat si am revenit la cel mai iubit balsam de buze, care tine si locul rujului: Nivea Fruity Shine Cherry. Mirosul sau imi aminteste de toate verile celor 7 ani de cand il folosesc.




2. O oja de vara pe care o iubesti?
Da! Un galben frumos, nuanta 8 din editia de vara, de la Gabrini.



3. Un costum de baie pe care il iubesti vara aceasta?
Nu. In primul rand nu stiu sa inot, deci nu prea intru in apa. Cand sunt la mare sau pe  plaja, folosesc doar o pereche de bikini, fac topless, nu port costume intregi sau din doua piese...adica sunt la plaja si vreau sa ma bronzez, nu? Cum inca nu am fost la plaja anul acesta nu am o piesa preferata.

4. Frappuccino-ul preferat de la Starbucks?
Nu consum produse Starbucks. :)

5. Autobronzantul preferat?
Vara aceasta, Balea Magic Summer.


6. Cantecul preferat in aceasta vara?
Nu este o melodie noua, insa o ascult intr-una cand fac miscare si imi place mult, mai ales ca sunt fana a hip-hop-ului american.



7. Accesoriul de vara preferat?
Cerceii acestia.


8. Parfumul/aroma preferata de vara?
Nu imi aleg parfumurile dupa anotimp, dar acum folosesc si imi place XO Pearl.


9. O carte de vara pe care o iubesti?
Hmm...exista carti de vara? :D Acum citesc Misterul trenului albastru de Agatha Christie. O iubesc!



10. Ce iti doresti cel mai mult sa faci vara asta?
Sa devin fit!!!

Va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi si desigur, puteti prelua leapsa apoi sa o dati mai departe.

4 comentarii:

  1. Cerceii <3 <3. Si mie imi place balsamul Nivea, cel mai mult de capsuni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place sa fac topless..urasc sa ma bronzez cu urme..mai ales pe sani..woaaah.si daca stai fara bretele..tot e naspa!!!
    Si eu aceeasi dorinta pentru vara asta..:) Dam bice,da?:))
    Despre autobronzant,momentan folosesc alverde..dupa ce il termin,poate bag si eu balea..Cam mananc pe paine autobronzant pentru ca n-am timp sa merg la plaja :))

    Georgi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar, dam bice! :D Lasa ca e bine cu autobronzantul, amanam procesul de imbatranire a pielii...o vreme.

      Ștergere