vineri, 25 iulie 2014

Exfoliant natural, făcut acasă

Nu prea am fost eu înnebunită după exfoliere niciodată, insă am observat că autobronzantul se instalează mult mai bine pe o piele curată și netedă, nu rămân urme deloc, așa cum se poate întâmpla pe anumite zone cu piele moartă. Mi-am cumpărat si vreo doua geluri de duș exfoliante, dar mi-am dat seama că arunc zilnic un foarte bun si lăudat exfoliant natural: zațul de cafea. Leneșă cum mă știți, sau mă rog, vă spun eu că sunt, am gasit o soluție de a avea exfoliantul pregătit atunci când vreau să il folosesc, fără fi nevoită să îl prepar de fiecare dată.

Ingrediente:

- zaț de cafea
- ulei de masline




















Cantitățile sunt puse după ochi, relative, atât cat să se formeze o pastă. Amestecăm, iar rezultatul poate fi folosit imediat sau depozitat la congelator. Eu l-am așezat într-o formă pentru fursecuri, pe o farfurie.



















Se lasă la congelator până la momenul folosirii, atât cât e nevoie. Înainte de a fi folosit îl lăsăm la temperatura camerei vreo 5-10 minute.


















Își păstrează forma compactă, nu curge si nu se pierde atât de ușor ca și varianta sa moale. Eu îl folosesc pe corp, dar și pe față, fără sa apăs prea tare, desigur. Curăță foarte bine pielea si o hidratează in același timp.
Pot fi folosite și alte uleiuri în lipsa celui de măsline. Este un exfoliant pe care de multe ori îl subapreciem si preferăm sa investim bani în produse exfoliante care vin la pachet cu muuulte alte ingrediente de care pur și simplu nu avem nevoie, așa că nu văd de ce nu i-am da o șansă. Merită încercat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu