luni, 14 iulie 2014

DIY: concealer

Pomeneam aici de pudra translucida ''high definition'' de la Elf, cu care nu ma impac deloc. M-am gandit sa o fac utila impreuna cu un fond de ten la fel de neprietenos. Din doua lucruri rele si un abracadabra poate iesi ceva bun. A iesit un concealer peste asteptarile mele de bun! Asadar avem nevoie de:




  1. Un recipient 
  2. Un fond de ten de baza (nuanta cea mai deschisa) si un altul mai inchis pentru stabilizarea culorii
  3. Pudra translucida
  4. Mixam ingredientele
Avem nevoie si de un obiect pentru amestecat, un betisor sau o pensula (am uitat sa pozez).
Cantitatile sunt dupa ochi, cam cat folosim de maximum 3 ori, o cantitate mai mare cred ca se usuca in timp. Cu cat mai multa pudra adaugam, cu atat concealerul devine mai dens, deci cu o putere de acoperire mai mare, insa trebuie sa pastram consistenta fluida, pentru a nu obtine un efect prafuit.
Sincer sunt destul de incantata in legatura cu ce am obtinut, este mai bun decat multe alte corectoare de pe piata.
Cam asa arata:
(Fara retus, doar colaj, poza cu blitz)


4 comentarii:

  1. Buna ideea ta, nu m-am gandit la ea. Oare daca pun pudra in anticearcanul pe care il am va avea o acoperire mai mare?btw, ai ochi frumosi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Da, teoretic merge. Nu am incercat metoda, insa nu vad de ce nu ar functiona.

      Ștergere
  2. Cu ce ti-ai facut linia pe pleoapa?

    RăspundețiȘtergere