joi, 10 iulie 2014

Bomboane din morcov si mar

Pentru azi aveam alte planuri, m-am trezit devreme, m-am dus sa-mi fac cafeaua, insa surpriza...apa era oprita! Cred ca sunt singura persoana care nu a aflat ca se lucreaza la tevi...9 ore! Asta mi-a dat peste cap tot programul, sport, dus, autobronzat, s-au amanat, asa ca atunci cand am reusit sa le fac, a inceput sa ploua! Nu stiu ce se intampla cu vremea din Arad, ieri furtuna a smuls peste 50 de copaci prin tot orasul. Nu e tocmai o vreme buna de facut freze si poze pe faleza. Asa ca m-am relaxat nascocind retete in bucatarie, insa nu totul a decurs dupa cum mi-am dorit, rasnita mea hotarand de una singura sa plece intr-o lume mai buna. Si-a dat duhul in timp ce rasneam nuca sau mai bine zis in timp ce incercam sa rasnesc. A trebuit sa improvizez, dar tot mi-au iesit niste bomboane deosebit de bune!





Ingrediente:

- 1 morcov mare
- 1 mar mare
- un pumn de curmale uscate
- bulgur de grau germinat (cat cere compozitia)
- scortisoara
- coaja rasa de lamaie
- pudra de roscove si/sau mac pentru aspect


Morcovul si marul l-am ras, la fel si coaja de lamaie, am pus curmalele fara samburi si le-am blenduit cu blenderul de mana. Ulterior am pus si bulgurul germinat, atat cat a cerut compozitia pentru a se lega.



In loc de bulgur se poate pune orice faina din orice nuca, dupa cum si intentionam daca nu imi murea rasnita in timpul actiunii.
Se formeaza mici sfere, apoi se tavalesc prin mac sau pudra de roscove, ultima varianta mi se pare mult mai gustoasa insa. Am considerat ca reteta merita impartasita pentru ca este atat de simpla si totusi atat de savuroasa. Data viitoare trebuie sa fac mai multe, au prins la public.
Cand am terminat, s-a oprit si furtuna, am reusit sa surprind curcubeul timid de pe dealurile Șiriei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu