joi, 5 iunie 2014

Cryo-Sculpt Gel Cellufight Elmiplant

Cu nerabdare, am insfacat de pe raftul magazinului gelul Cryo-Sculpt Cellufight de la Elmiplant. Un produs nou, care promite rezultate spectaculoase dupa 4 saptamani de folosire.



Descrierea produsului:

Gel Cryo-Sculpt Cellufight ELMIPLANT 200 ml are o formula intensa si eficienta, special conceputa pentru a reduce circumferinta abdomenului, coapselor si a soldurilor. Acest gel are un efect de racire intens care, combinat cu actiunea ingredientelor active, ajuta la decongestionarea retentiei excesive de apa din tesuturi, lasand pielea catifelata si radianta.

SLIMBOOST3, un activ puternic de origine naturala,asigura tripla actiune impotriva celulitei:
calmeaza inflamatia cauzata de celulita in tesutul adipos, ajutand la lupta impotriva aspectului de coaja de portocala si lasand pielea catifelata.
reduce depozitele de grasime, prin accelerarea lipolizei si inducerea decongestiei tesuturilor, ajutand la prevenirea formarii celulitei si la reducerea acesteia.
Decongestioneaza celulele adipoase si le ajuta sa revina la forma lor naturala, pentru o silueta supla.
Nu contine parabeni sau coloranti. Pret: 19 Ron




Experienta mea:

M-am gandit sa o aplic  apoi sa imi fac exercitiile, insa m-am gandit ca e mai bine sa o aplic dupa, totusi.
Mirosul este destul de placut, cel mentolat fiind predominant, insa miroase si a...iute. Consistenta este destul de fluida pentru un gel, poate curge usor din tub fara sa apasati prea tare.
Bun, am aplicat prima data pe coapse, am masat si in timp ce masam, am simtit un puternic efect de INCALZIRE! Am spus ca mi se pare si am aplicat si pe abdomen, masand. Deja simteam cu adevarat ca imi arde pielea. Nu era un efect de racire, pentru ca efectiv mi se incalzise pielea si se inrosise. Dupa un minut de la aplicare s-a dezlantuit iadul. Ustura si intepa, durea si ardea. Pur si simplu ma simteam de parca m-am frecat cu ardei iute pe piele. Pana si mainile ma usturau de imi venea sa ma sui pe pereti. Aproape ca m-am suit, pentru ca am inceput sa o iau la goana prin casa. La un moment dat m-am gandit sa ma bag sub dus, la apa rece, insa am zis ca trebuie sa rezist pana la capat. Primele 10 minute au fost cu adevarat o provocare pentru mine, nu am mai simtit asa ceva cu nicio crema. Evident ca am stat aproape lipita de ventilator inca 10 minute, altfel nu cred ca suportam usturimea. Incet s-a ameliorat senzatia de usturime si a ramas una mentolata, rece...ce-i drept. Pot spune ca toate senzatiile au disparut de tot dupa aproximativ 35-40 de minute.
Pielea a ramas fina, neteda.

Nu recomand acest gel persoanelor sensibile sau care au probleme cu tensiunea. Mie una mi s-a ridicat destul de mult, daca aveti tensiune mare spun sa nu il folositi. Si nu pe piele iritata! Spalati foarte bine mainile dupa folosire, nu va atingeti ochii sau alte zone sensibile. Si doamne fereste sa intre in unele zone...stiti voi care, s-ar putea sa testati pe propria piele ce inseamna sa te sui pe pereti fara potcoave. Ma gandesc cu groaza la urmatoarea aplicare (cica sunt recomandate doua pe zi!), dar trebuie sa ii dau o sansa.  S-ar putea sa faca ce promite, revin cu rezultate, daca vor fi.

2 comentarii:

  1. Buna Nefertity! Vreun rezultat la crema asta ai avut? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Sincer am abandonat-o, pentru că nu am suportat-o...e mult prea agresivă cu pielea, ustură foarte tare. Celulita mi s-a ameliorat datorită sportului, creme folosesc doar când îmi amintesc, o dată, de două ori pe săptămână.

      Ștergere