duminică, 8 iunie 2014

Crema antirid & anti-aging MY Face

Sunt sigura ca pe langa cremele antirid folosite, m-a ajutat si hrana, in ce priveste starea tenului meu. Conteaza foarte mult sa ne hranim bine si sa ne hidratam, pentru a avea o piele intinsa. Sigur, la cei 23 de ani ai mei nu pot vorbi de riduri instalate, adanci, insa aveam unele riduri fine sub ochi, de care sincer am fost obsedata si a trebuit sa intervin. Am pierdut nopti, am  facut sedinte destul de lungi la solar pana la inceputul acestui an, nu am folosit deloc SPF in zilele de vara si sunt cu ochii in laptop multe ore pe zi...asa ca nu ma mira.
Am folosit incantata cremele antirid de la Aslavital (Liftinstant si crema mineralizanta), din cea mineralizanta mai am putin si pot sa spun sincer ca acestea m-au ajutat sa imbunatatesc vizibil si aproape 100%  acele mici santulete de sub ochi. Nu stiu cum actioneaza pe riduri adanci, insa mie mi-au priit si o sa revin la ele atunci cand voi simti nevoia. Momentan, am spus ca o las moale cu formulele concentrate si ma orientez catre cremele anti-aging (care previn ridurile).

De la MY am observat ca folosesc mai multe produse: geluri de dus, balsam de par, dizolvant pentru oja, crema pentru maini, betisoare, servetele si solutii demachiante. Am spus sa incerc si crema antirid & anti-aging de la MY Face, cu coenzima Q10, vitamina E, colagen si floare de colt.




Descriere si ingrediente:




O folosesc ziua si nu are SPF, deci necesita o protectie in plus, dar nu ma deranjeaza. Miroase discret a floare de colt si cel mai mult imi place la ea ca intra repede in piele si nu o lasa grasa. Fara pelicula grasa! Intra in piele, o hidrataeaza si o pastreaza asa ore bune. Aspectul pielii este intins, nu am observat riduri fine noi. Pretul este unul accesibil: 10-11 Ron. Varsta recomandata pentru folosire: 25+.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu