marți, 17 iunie 2014

Blue lines

Dupa o saptamana in care am lipsit de pe blog, revin cu un machiaj si cu...breton. 
In fiecare zi am facut sport, iar cand a venit randul muschilor lombari, am inteles ce inseamna cu adevarat febra musculara. A trebuit sa iau pauza o zi (care este recomandata oricum), sa ma refac. Cum este o vreme ploiasa, mi-am spus ca e numai bine sa imi exersez pensula si fardurile. Folosesc farduri rar, motiv pentru care nu-s un mare talent, insa nu renunt.




Cred ca trebuie sa spun ce am folosit, nu? :)

Fata:
- fond de ten So Clear - Miss Sporty
- concealer Wake me up
- baton bronzer Golden Rose
- pudra iluminatoare Terracotta Umbrella

Ochi:
- primer Elf
- roz pal + violet, paleta nr. 9 Magic Visage Holografic 3D - Editt Cosmetics
- creion Rimmel London Scandal Eyes blue
- eyeliner Kalos
- gene false Cupio

Buze:
- Gloss Ultravolume Natural Leocrema

Si bretonul...made by me
Creionul albastru arata cel mai bine intr-o combinatie de nude pe pleoape, insa am spus sa experimentez. Este singurul albastru cu care ies din casa la ochi, in rest fardurile arata ca si cum am fost implicata intr-o bataie, nicidecum frumos...cred ca este de vina culoarea irisului, care nu se ''pupa'' cu orice nuanta, asa ca imi este destul de dificil sa gasesc ceva care sa se potriveasca. Accept sugestii, ce culori credeti ca s-ar potrivi ochilor mei?

4 comentarii: