sâmbătă, 24 mai 2014

Sampon uscat Frottee

Iubesc parul proaspat spalat, volumul si stralucirea sa. Insa parul meu este de tip fin, enervant de drept, fir subtire, destul de rar si foarte gras. Pentru a avea un par cu volum, ar trebui sa ma spal zilnic pe cap, ori sa il tapez. Intr-o vreme il spalam zilnic, dar cand am ajuns sa fiu roscata, am inteles ce inseamna sa iti curga culoarea la fiecare spalare si asa am dat de sampoanele uscate, care sunt indispensabile atunci cand vrei sa prelungesti viata culorii.
Desi mie mi-a priit samponul uscat de la Balea, am citit pe blogosfera pareri mai putin entuziaste despre el. Cum era si primul incercat, nu aveam in consecinta cu ce sa il compar, asa ca de asta data am ales samponul uscat Frottee, singura alternativa gasita in DM.




Promite volum in cateva clipe, se recomanda utilizarea sa intre doua spalari, pentru a prelungi viata parului proaspat spalat, chiar inainte de a ajunge sa se unga, cu utilizari mici si dese. Din cauza formei recipientului nu am putut face poze relevante cu descrierea si intructiunile de utilizare, insa in principiu se foloseste prin pulverizarea sa atat pe lungimea suvitelor cat si la radacini, apoi se foloseste un prosop si o perie, pentru aranjarea parului.

Parerea mea

La primul contact cu produsul, am remarcat mirosul, care pentru mine este unul aproape placut. Evident nu trebuie sa inspiram din vaporii pe care ii pulverizeaza, asa ca de obicei imi tin respiratia in timpul operatiunii, adica exact in timp ce il aplic.
Odata aplicat, eu imi frec mainile prin par pana dispare orice urma de praf alb. Am parul negru, asa ca nu pot risca sa raman cu acel aspect fainos. Nu trebuie sa insist foarte mult, se disperseaza usor printre firele de par si dupa ce folosesc peria, lasa un aspect de par curat si un usor volum, asta in urmatoarea zi dupa ce mi-am spalat parul. Mie imi mentine aspectul de par curat cam doua-trei ore de la aplicare, apoi parul meu face formatiuni de suvite...semn ca se unge.
In urmatoarea zi l-am aplicat din nou, nu a mai fost vorba de un volum al parului in adevaratul sens, am obtinut mai degraba un par normal, fara aspect evident de par neingrijit, insa nici nu arata tocmai ingrijit. L-am tapat si l-am dat cu fixativ, asta ca sa pot iesi din casa cu un aspect care sa nu para neglijent.
Cred ca este ok pentru o zi, maximum doua de prelungire a parului proaspat spalat. Nu da un volum extraordinar (cel putin nu in cazul meu), poate daca se combina cu un tapaj/fixativ. Este bun pentru a da un aspect normal parului uns, imi place ca se comporta bine pe negru si il folosesc in continuare, oricum nu imi place sa stau cu parul nespalat mai mult de doua zile.
A costat undeva pana in 15 Ron. Spun ca merita o sansa, eu il prefer celui de la Balea, pe care l-am testat si pe suvite brunete, dar rezultatele acestuia arata mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu