marți, 6 mai 2014

Quick tip: pofta de dulciuri la miezul noptii

Trebuie sa stiti, nu ma privez de nimic atunci cand am pofte. Bineinteles, din aria hranei sanatoase. Dar ce aleg atunci cand in miez de noapte ma loveste pofta de ceva dulce? Evident, trebuie sa fie ceva rapid ca doar nu ma apuc sa gatesc, dar si destul de satisfacator incat sa nu mai vin si a doua oara in bucatarie.



Pun cateva visine (sau fructe de padure) congelate intr-un vas mic, il invalui intr-o patura subtire de miere (o lingurita), ii dau pace pret de 3-4 minute si gata! Mierea se intareste pe suprafata visinelor si le face mult mai interesante, de parca sunt bomboane! Se consuma una cate una, incet si cand ajungem la ultima...nici ca ne mai trebuie dulciuri! Toata treaba valoreaza maximum 100 de calorii, care nu se depun sub forma de grasime ...nici fortate.

2 comentarii:

  1. Ce-mi place ideea cu mierea. Am văzut articolul de când l-ai postat, dar internetul meu nu a vrut să publice comentariul. :) După am fost la supermarket dar nu am găsit cireșe...Buuu!!:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acestea sunt visine :D dar sunt bune si alte fructe inghetate.

      Ștergere