duminică, 11 mai 2014

Produse cam...dezamagitoare

Recunosc, sunt intr-o lipsa de inspiratie in legatura cu subiectele pentru blog, asa ca mi-am rascolit printre cosmetice si creme si fac pentru prima data o postare de acest fel...cum este cunoscuta pe blogosfera ''Produse dezamagitoare''. Cand am vazut astfel de postari pe alte bloguri mi-am zis ca sigur scriitoarea ponegreste degeaba toate acele cosmetice de dragul postarii, insa abia acum inteleg ca de fapt un singur produs oricat ar fi el de bun, nu se potriveste tuturor femeilor. Si cum ne place sa testam, sa  incercam lucruri noi, inevitabil ajungem sa adunam produse care nu fac ce promit, pe scurt: dezamagitoare.
Incepem cu:



1. Adezivul pentru gene false DUO
Pentru ca nu am gasit adezivul cu care eram obisnuita, in ziua respectiva am luat ce am gasit si anume, acest DUO. L-am ''folosit'' timp de 2-3 luni; am incercat sa ii ofer toate sansele posibile, insa m-a dezamagit teribil, mai ales ca era foarte laudat de alte femei. In primul rand se intareste foooarte greu, uneori si 5 minute (pe ceas) am asteptat dupa el si tot nu mi se lipeau genele...apoi o luam de la capat! Ma manjeam cu el pe pleoape, trebuia sa ma curat, ma murdaream pe maini, pe recipient...eu nici nu sunt cea mai indemanatica persoana, asa ca reuseam sa imi lipesc cumva genele abia de la a treia incercare incolo. Sincer il detest. Il tin pentru ''zile negre'', in caz ca se va epuiza cel pe care l-am cumparat de curand si voi avea nevoie urgenta de lipici.





2. Crema anticelulitica Balea
Bineinteles ca nici o crema nu face minuni in privinta celulitei, dar macar o piele ferma ceva acolo...aceasta nimic! Intra destul de greu in piele, are o textura cam subire si nu are niciun efect! Zero. Cel mult o hidratare usoara.




3. Duo Eye Shadow Cream de la Elf
O am de...1 an cred. O folosesc uneori pentru buze, ca ruj, insa ca fard de pleoape este un mic dezastru. Se strange foarte repede pe pleoape, chiar si cu primer nu tine mai mult de 3 ore.



4. Oja Shineplus de la Alix Avien
Am gasit-o in DM, cautam o oja rosie si am gasit-o la reduceri, apare intr-un recipient micut si dragut. Pacat ca oja ''sare'' de pe unghii din prima zi, fara sa curat cartofi :)). O voi folosi numai cu finish de gel, fara sigiliu nu are nici o sansa sa reziste mai mult de o zi...maximum doua.



5. Crema de zi antird hidratanta Nivea pentru toate tipurile de ten
Am incercat si altceva in afara de cremele de la Aslavital si anume, aceasta crema antirid de zi de la Nivea, pentru toate tipurile de ten. Nu si pentru al meu se pare. Pielea mea a refuzat zile la rand sa se inteleaga cu aceasta crema, pur si simplu intra foarte greu in piele si culmea, pielea mea se usuca, eu avand un ten gras. Am simtit un efect de hidratare in primele doua ore, apoi imi simteam tenul ca si cum nu pusesem nimic pe el. Nu stiu, poate se potriveste altor femei...mie nu! O folosesc uneori pentru maini, mi se pare mult mai potrivita pentru asta.



6. BB Cream Miracle Skin Perfector de la Garnier
Pentru multe femei este un produs potrivit si le cred, insa l-am cumparat numai si numai pentru faptul ca promitea umplerea ridurilor fine, porilor si netezeste tenul, dandu-i o culoare uniforma. Poate am eu un ten cu prea multe probleme, insa porii si ridurile fine sigur nu le umple. Si imi lasa pielea destul de lucioasa, ceea ce pentru un ten gras nu este tocmai minunat. Este bun mai degraba tenurilor cu foarte putine probleme spre deloc. In privinta asta m-a dezamagit, in rest este o crema bb obisnuita, nimic special. O folosesc in zilele in care fata mea arata ceva mai bine.



7. High Definition Powder de la Elf
Am tot citit laude in privinta ei, cum ca ar oferi stralucire ''ca de portelan'' si perfectiune, asa ca am cumparat-o acum mai bine de un an si tot de atunci sta neatinsa. M-a dezamagit pentru ca arata oribil pe tenul meu, da un efect fainos, particulele de sclipici parca dispar si imi venea sa mai pun un strat...si tot nu se vedea, doar un aspect fainos. Am folosit atat buretele cu care a venit cat si alte doua pensule, rezultatul fiind acelasi, asa ca am ajuns la concluzia ca este un produs mediocru. Apoi am citit si alte review-uri despre ea, in care fetele descriau acelasi efect fainos pe care il lasa.




Sunt eu prea pretentioasa? Cred ca nu.

4 comentarii:

  1. Cum să crezi că ponegrim produsele de dragul postării? :P Ntz, ntz.. :))
    Așa e, din păcate nu ni se pot potrivi tuturor toate produsele, mereu vom avea parte de produse care pentru altele sunt holly grail iar pentru noi apă de ploaie. :(
    Din ce ai menționat tu aici am încercat doar Bb Cream-ul varianta oil free pe care l-am inclus și eu într-un astfel de articol... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spre rusinea mea, doar aseara am citit postarile tale :D Acum cred ca sunt de mare folos aceste postari si ale tale cu atat mai mult, pentru ca ai si tu ten gras, deci ma ajuta sa stiu ce sa nu cumpar. :)

      Ștergere
  2. Iti dau eu un sfat cu adezivul duo.si eu il am,pe acela de se face transparent.
    Iei o scobitoare si o bagi in tub..si scobitoarea ia pe ea exact cat ai nevoie..si apoi dai pe gene asa,ca si cum te stergi pe talpa pantofilor de noroi,pe o bordura.
    Asa am patit si eu prima data cu el.Maama ce m-am manjit pe mine ca are gura aia prea larga.Acum nu mai am probleme.Daca aplici in start subtire cu scobitoarea,se usuca mai repede.

    Georgi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum folosesc altul. Problema cu Duo e ca se usuca foarte greu.

      Ștergere