vineri, 16 mai 2014

Masca antiacnee homemade

Cel putin o saptamana pe luna, fata mea este taramul unor bombardamente hormonale pe care nu le poate tine in frau nici mama cremelor antiacnee. Cosuri, pete rosii, pori dilatati (pe care ii am mereu), toate ma fac sa incerc mereu noi creme, masti, geluri, in speranta ca vor ajuta. Cele mai multe nu au nicun efect.
De curand am gasit informatii despre bicarbonatul de sodiu, care ar avea efecte benefice asupra tenului gras si acneic. Sincer am bicarbonat de sodiu in casa, insa nu l-am folosit niciodata pentru tratamente cosmetice. Asa ca am facut o masca.



Am pus o lingura de bicarbonat si zeama de lamaie, atat cat sa formeze o pasta. Am aplicat-o pe fata perfect curata evitand zona ochilor, numaidecat, pentru ca se intareste destul de repede. Am lasat-o sa actioneze 10 minute, apoi am spalat-o cu apa calda.
Zeama de lamaie cam pisca, insa am preferat sa o pun in locul apei pentru ca are efecte astringente, lucru numai bun pentru porii dilatati si cosuri. Dupa ce am inlaturat masca cu apa, am simtit cea mai uscata si curata piele. Am aplicat imediat o crema de noapte regeneranta si m-am pus la somn.
Dimineata am observat ca porii sunt ceva mai inchisi si cosurile mai retrase, nu inflamate si gata sa explodeze. Azi am repetat operatiunea si pot spune ca are un efect calmant si totodata astringent asupra tenului gras acneic, este o masca la indemana oricui si clar este de incercat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu