vineri, 2 mai 2014

I was tagged: Liebster award

Pe blogosfera umbla un tag care are ca scop promovarea blogurilor mai putin cunoscute si am fost nominalizata de catre Diana care are blogul Purrrs' n boots, asa ca trebuie sa indeplinesc cerintele. Va trebui sa va spun 11 lucruri despre mine, apoi sa raspund la cele 11 intrebari puse de Diana si la final trebuie sa nominalizez si eu 11 bloggerite (care au mai putin de 1000 de urmaritori) si sa le pun 11 intrebari.

11 lucruri despre mine...(incerc sa nu ma repet avand in vedere ca am facut un tag in care va spuneam 50 de lucruri mai putin stiute despre mine)


1. Nu imi place sa port aur galben.
Nu cred ca ma avantajeaza bijuteriile din aur galben, cumva paradoxal, parca imi da un aspect ieftin. :D Prefer aurul alb si argintul.

2. Ma obsedeaza culoarea rosie. Si roscatele... :))

3. Inca mi-e teama sa merg cu liftul, desi il folosesc zilnic.

4. Nu stiu sa sterg geamurile.
Cat am mai incercat, cate produse am testat...si servetele speciale pentru geamuri, nimic. Pur si simplu geamurile nu ies curate, raman dare, urme...presupun ca eu sunt de vina, pur si simplu nu stiu sa le sterg. Nu ar strica sa urmaresc niste tutoriale...

5. Fac obsesii.
Fac obsesii pentru creme (mai mult pentru obiceiul de a le aplica, chiar si de 4-5 ori pe zi la cele pentru corp), pentru oameni (da, sunt stalker... :)), pentru pisici (am avut un motan galben-roscat si de cand a disparut de acasa ma obsedeaza pisicile de aceasta culoare, cele de pe strada ma cunosc si o iau la fuga cand ma vad), pentru culori, pentru balsamul de buze si cate si mai cate.

6. Dorm ''iepureste''. 
Aud tot ce se intampla in jurul meu, stiu si cat e ora aproximativ, fara sa deschid ochii. In momentul in care deschid ochii deja aproximez cat e ora si cand ajung cu mana la telefon, ce sa vezi, am o marja de eroare de 30 de minute. :D

7. Nu pot sa ragai silentios.
Stiu ca nu-i un gest de finete, dar daca imi vine ce sa fac? De cele mai multe ori nu imi iese silentios.

8. Urasc balerinii (incaltarile).
Poate pentru ca nu imi sta bine cu ei, dar nu ii sufar. Nu ma avantajeaza deloc si nu ii voi purta niciodata.

9. Il iubesc pe Mircea Badea
Ii urmaresc emisiunile, il urmaresc pe Facebook, pe blog. :D Imi place tot la el, inclusiv Carmen Bruma... :))

10. Am rude apropiate pe care nu le cunosc.

11. Eu cu mine avem o relatie speciala. 
Nu ma simt singura, nu ma simt neconsolata. Vorbesc mereu cu mine, ma consolez, purtam conversatii...ce mai...sunt cea mai buna prietena a mea.  :))


Intrebarile Dianei si raspunsurile mele:

1. Ce îți place cel mai mult să cumperi?
- Haine!!!

2. Care este cel mai scump produs de machiaj pe care îl deții?
- O pudra Estee Lauder nuanta Light 01, primita cadou si aproape nefolosita, este prea deschisa. In general nu cumpar cosmetice prea scumpe, singurele care ar merita sunt fondurile de ten high definition si anticearcanele, pentru ca am un ten dificil.

3. Care este ultima carte citită care ți-a plăcut la nebunie?

- Ultima carte citita este ''320 de pisici negre'' de Rodica Ojog-Brasoveanu. Am citit-o acum 3-4 luni.

4. Colecționezi ceva?
- De obicei nu, dar mai nou ochelari de soare. :D

5. Ce lucru mărunt te face fericită?
- Ultima data un breloc cu gogoasa roz din reclama Orbit:



6. Câini sau pisici?
- Imi plac ambele animale, dar daca ar fi sa aleg ce vreau sa am, as alege cainii.

7. De ce te machiezi?
- Sa par normala. Cu sprancenele mele rare, cu problemele de ten si cearcanele...e imperios necesar.

8. Ce îți place cel mai mult la tine?
- Tind sa cred ca personalitatea. Fizic vorbind, cred ca fundul. :D


9. Ai vreo poreclă?
- Neamurile, prietenii, parintii...toti imi spun Suny. Asa imi spuneau parintii de mica si asa am ramas.


10. Ce sonerie ai la telefon?
- Ha ha...se pare ca linia sonora de la filmul Nasul. Nu am setat-o eu.


11. Ai vreun tic?
- Mai multe chiar. Cel mai ciudat este acesta: daca ma ating pe un genunchi, trebuie sa ma ating si pe celalat in acelasi loc, altfel simt un dezechilibru. :)) E o nebunie...



In continuare voi nominaliza si eu cateva bloggerite (ideal era 11, insa nu citesc atatea bloguri care sa aiba mai putin de 1000 de urmaritori) si vor trebui sa spuna 11 lucruri despre ele, sa raspunda la intrebarile pe care le voi formula mai jos si sa mentioneze blogul pe care au fost nominalizate, adica acesta. :) Apoi sa aleaga si ele 11 bloggerite, sa le puna 11 intrebari, adica exact dupa model.

Nominalizez pe: Ana OnofreiDalia CighirLorena's blogMademoiselle Zaria.

Cele 11 intrebari la care trebuie sa raspunda bloggeritele nominalizate:

1. Ce ai mancat astazi?
2. Care este ultimul produs de machiaj cumparat?
3. Unde vrei sa iti petreci vacanta de vara?
4. Ce culoare de par nu vei testa niciodata?
5. Ce fobii ai?
6. Ce te-a facut ultima data sa zambesti?
7. Ce te-a facut ultima data sa plangi?
8. Tocuri sau platforme?
9. Care este numele celei mai bune prietene sau celui mai bun prieten?
10. Parfumul care iti place cel mai mult este...?
11. Care este blogul tau preferat?

8 comentarii:

  1. hihi,thx.
    Pentru geam iti recomand ziarele =)) fac o treaba excelenta indiferent cu ce solutie le speli!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca am mai auzit ceva de ziare...o sa testez. :D

      Ștergere
  2. Și eu dorm iepurește și urăsc balerinii!! :P
    E foarte tare faza cu ticul..Și...vreau și eu să-ți văd fundul!! :))
    Glumesc! Deși nu m-aș supăra ... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca esti in zodia Gemeni:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia acum am vazut ca m-ai nominalizat. O sa modific articolul si o sa raspund la intrebarile tale. Mersi! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil trebuia să te anunț :D Nu e târziu însă să răspunzi.

      Ștergere