miercuri, 14 mai 2014

Experienta Nectra Color negru albastrui

Sunt bruneta (din nou) de o luna, poate cu cateva zile mai mult de atat, insa intampin dificultati din cauza reflexiilor roscate care razbesc de sub cele doua straturi de vopsea...da, m-am vopsit de doua ori cu negru pentru a acoperi rosul! Si nu mare mi-a fost mirarea cand din nou, am observat o diferenta considerabila de culoare intre parul meu si extensiile de par. Mi-am zis ok...trebuie sa ma vopsesc din nou pe lungime, dar nu pot folosi o vopsea care sunt sigura ca imi va usca parul, asa ca cele cu amoniac au iesit din discutie. Apoi mi-am amintit ca inca de pe vremea cand eram roscata vroiam sa incerc noua gama de vopsea Nectra Color de la Schwarzkopf. Zis si cumparat!



Negru albastrui! Negrul care este atat de greu de scos din par si totusi atat de frumos cand este proaspat obtinut.
Nectra Color este o vopsea fara amoniac, imbunatatita cu uleiuri naturale, promite culori vibrante, bine definite, ingrijire, acoperirea 100% a firelor albe si un parfum floral subtil.
O cutie are 143 ml, contine un tub de crema de baza, un aplicator care contine oxidant, un pliculet cu balsam de par pentru ingrijire si stralucire, cat si o pereche de manusi albe cauciucate (un mare plus din partea mea).


Ritualul vopsirii a fost unul rapid si normal, am amestecat crema nuantatoare cu oxidantul, am aplicat pe lungimea parului vopseaua, ajungandu-mi destul pentru...bogata mea podoaba capilara :D
In timpul actionarii nu am avut parte de mirosuri intepatoare, pot spune ca vopseaua aproape nu are miros, oricum foarte putin ceva parfum floral. Am avut cateva mancarimi minore pe scalp, doar in primele minute, insa nu deranjante. Usturimi deloc si nici alte inconveniente.
Dupa 35 de minute mi-am spalat vopseaua din par si am aplicat balsamul. Miroase foarte bine, insa parca nu hidrateaza chiar atat de intens. Am simtit nevoia sa aplic putin si din balsamul meu Elseve.
Dupa uscare parul meu era in regula, fara sa fie afectat in vreun fel, fara sa fie rupt. Nu a ramas cu miros ''de vopsea'', miroase doar a balsamul meu de par si atat.
Culoarea a iesit bine, sincer cum sa nu iasa, daca nici negrul nu iese, atunci ce?

Inainte                                              Dupa


Nu, nu imi arat fata...daca ma banuiti de o bad face day, recunosc, asa-i.
Eu sunt multumita de aceasta vopsea, este si accesibila, am inteles ca pretul la care este recomandata e ceva in jurul a 25 de lei, ei bine eu am gasit-o la 17 lei in Billa. O sa o refolosesc daca nu ma tenteaza pe parcurs si alte vopsele, dar oricum voi ramane in latura vopselelor fara amoniac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu