marți, 20 mai 2014

19 Tipsuri de frumusete

Pe Youtube vad din ce in ce mai des un tag numit Beauty hacks, care in limba romana inseamna trucuri de frumusete. Lucruri simple, la indemana, ieftine, la care poti apela atunci cand te grabesti sau cand nu ai alternative. Mi-am amintit ca si eu am anumite trucuri la care apelez atunci cand ma machiez sau cand fac anumite operatiuni de infrumusetare, asa ca o sa le enumar aici, plus altele pe care nu le-am incercat, dar le impartasesc cu voi. :)


1. Concealer in loc de ruj nude.
Este preferabil concealerul de tip baton, nu prea deschis la culoare. Eu chiar folosesc un concealer mai inchis la culoare decat tenul meu, pe post de ruj nude.

2. Concealer si fard de pleoape ca ruj mat
Luam un concealer, aplicam un strat pe buze, apoi cu un deget aplicam si fardul. Putem alege orice culoare, de la roz la verde. Eu imi ''inventez'' astfel de rujuri, atunci cand simt nevoia sa fiu creativa. :D


3. Fond de ten in loc de corector
Eu una nu ma prea inteleg cu corectoarele, majoritatea se strang in ridurile fine, daca le fixez cu pudra, imi asigur dezastrul. Asa ca adesea aleg sa folosesc fondul de ten pe post de corector (datorita consistentei sale care nu se strange), doar trebuie sa aplic cu un strat subtire in plus pe zonele de sub ochi.

4. Concealer in loc de creion alb pe linia apei
Metoda aceasta functioneaza cu un concealer tip baton si o prefer creionului alb de multe ori, pentru ca rezista mai mult si imi place efectul de linie a apei care se potriveste cu culoarea tenului.

5. Corectoarele lichide devin mai dense daca le lasi o ora la congelator, astfel capata o putere de acoperire mai mare.

6. Fard de pleoape pentru stilizarea sprancenelor
Nu ai nevoie de un creion special pentru sprancene, poti folosi fardul de pleoape cu nuanta potrivita sprancenelor tale, folosind o pensula mica.

7. Pentru a crea iluzia unui decolteu adanc, foloseste un bronzer, un fond de ten cu 2-3 nuante mai inchise sau o pudra
Cu o pensula sau cu un buretel, aplica pudra sau fondul de ten in zona decolteului.

8. Daca vrei ca agrafele sa tina mai bine parul, sa stea nemiscate, da-le mai intai cu fixativ.

9. Daca nu ai un bronzer, un blush sau o pudra, foloseste farduri de pleoape.

10.  Cremele bb pot fi combinate cu glosuri, astfel obtinem glosuri nude sau pot fi folosite pe corp, daca nuanta se potriveste.

11. Obtinere fond de ten cu putere de acoperire mai mare
Intr-un recipient amestecam pana la omogenizare, atat cat avem nevoie, un fond de ten cu o putere de acoperie mica sau medie si o pudra mata, preferabil in aceasi nuanta. Astfel obtinem un fond de ten cu o putere de acoperire mai mare.

12. Hartie igienica in loc de hartie absorbanta a excesului de sebum
Functioneaza cel putin la fel de bine ca o hartie clasica de absorbire a grasimii tenului.

13. Mascarea celulitei
 Daca ai celulita vizibila si vrei sa porti colanti, pentru a o face mai putin vizibila sau invizibila, poarta-i pe cei cu animal print, cu dungi si pe cei cu buline.

14. In lipsa unui ruj sau al unui balsam cu spf, inainte de a aplica rujul sau balsamul, pe buze aplicam orice crema cu spf.

15. Oja mata
Obtii o oja mata daca combini un fard de pleoape in culoarea dorita si o oja top coat (transparenta).

16. Gel nude pentru unghii false
Am adaugat adesea cate un strop de oja in ultimul strat de gel aplicat pe unghiile false, astfel obtineam un gel nude.

17. Pensula kabuki pe post de aplicator de autobronzant

18. Autobronzant mai...soft
Daca lotiunea auobronzanta pe care ai cumparat-o bronzeaza prea tare de la prima aplicare, dilueaza-o cu orice alta lotiune hidratanta, astfel ii reduci puterea de bronzare.

19. Prelungeste viata extensiilor de par
Pentru a-ti pastra extensiile de par moi si fara fire incalcite, elimina samponul si foloseste numai balsamul, evident fara frecare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu