miercuri, 2 aprilie 2014

Tag: 50 things about me

Pe blogurile pe care bantui, mereu caut lucruri despre autorul/autoarea blogului respectiv si postarile de genul acestui tag, ma ajuta sa cunosc mai bine persoana respectiva. Asa ca am ''furat'' ideea si imi pun mintea la contributie sa va ofer 50 de lucruri (mai) nestiute despre mine.

1. Am fumat timp de 2 ani si jumatate.
2. Am fost olimpica 3 ani la limba romana (clasele 5-7 inclusiv) si scriam cele mai lungi si complexe compuneri, unele si de 10 pagini.
3. Mereu am avut maximum doua prietene, niciodata nu mi-a placut sa fiu inconjurata de oameni cu care nu ma simteam compatibila.
4. Sunt singura la parinti si imi place.

5. In copilarie eram foarte tacuta, nu ma hlizeam si nu suportam adultii care imi vorbeau pitigaiat ca unui copil, mi se pareau idioti, dar mi-era rusine sa le-o spun. Acum nu mai am rusine, iar daca tac o fac din respect.
6. Sunt mica de inaltime: 165 cm
7. Iubesc rottweilerii. Am crescut cu aceasta rasa si se pare ca si ei imi ''iubeau'' pisicile, doua au fost reduse la tacere si nu am mai avut pisici dupa asta.
8. Nu mananc carne de la 9 ani. Nu as fi mancat nici pana atunci, dar ma obligau parintii sa o fac si plangeam mereu la masa. De cate ori puteam minteam ca am mancat si ramaneam flamanda, de asta eram un copil destul de slab.
9. In copilarie ma batea gansacul curtii de imi zburau mie fulgii, nu lui, dar nu le spuneam parintilor de frica taierii inaripatului.
10. Sunt atee, dar respect alegerile fiecaruia.
11. Pot fi considerata uneori infumurata, pentru ca tac si analizez oamenii si situatiile.Daca vorbesc prea mult cu cineva pe care tocmai l-am cunoscut inseamna ca ori am baut ceva mai mult vin, ori am motive sa ma bag pe sub pielea lui. :D
12. Sunt un bun detectiv. Ma folosesc de toate aptitudinile si caile pe care le am la dispozitie ca sa aflu acel ceva.
13. Inca de mica spuneam ca vreau sa fiu politician. Acum mi-as dori sa fiu arheolog.
14. Injur destul de mult, dar niciodata in preajma oamenilor pe care ii respect.
15. Nu am fost niciodata internata prin spitale, nu am avut boli sau urgente.
16. In adolescenta devenisem obsedata de cultura rock si goth, ma machiam oribil si ma imbracam la fel de oribil. Cred ca speriam profesorii...iata singura poza pe care o am din acea perioada:

















17. Prima vopsea pe care am incercat-o a fost ceva nuanta de blond de la Palette, aveam 13 ani jumatate.
18. La intrebarea ''Esti venita din padure?'' as putea sa raspund cu da. La 18 ani am fost nevoita sa ma mut tocmai in padure, in interes de serviciu pentru tata si am stat acolo 8 luni! Atata liniste nu am mai avut in viata mea si atata cantec de pasarele, simteam ca innebunesc, dar acum mi-e dor de locul acela si de momentele acelea...

















19. Consider ca unii oameni sunt nocivi, elimin din viata mea orice om pe care il simt asa si nu il caut in veci.
20. Am un orgoliu cladit in ani de zile, asa ca nu pot renunta la el, iar daca pare ca o fac, sigur de fapt nu e ceea ce pare.
21. Mi-am facut propriul motto despre razbunare: Razbunarea este arma prostului, doar daca nu reuseste ceea ce si-a pus in plan.
22. Stiu sa fac langosi, covrigi, gogosi si alte produse de panificatie, toate cu specific banatenesc.
23. Daca primesc flori, prefer sa fie in ghiveci, sa ma pot bucura de ele mai mult timp.
24. Nu imi plac reptilele!
25. Beau cafea de la 17 ani.
26. De la 19 la 20 de ani am fost o betiva ordinara.
27. Desi am complexe, am foarte multa incredere in mine.
28. Sunt fascinata de operele Agathei Christie, mai ales de romanele cu Hercule Poirot.
29. Am vazut Desperate Housewives (Neveste disperate) de 4 ori si ma gandesc sa ma uit inca o data.
30. Nu imi plac dramele, sentimentalismele si plansetele.
31. Sunt pragmatica iar din cauza asta uneori par insensibila.
32. Desi imi place sa fiu femeie, uneori as fi vrut sa ma nasc barbat. Cateodata uit ca sunt femeie.
33. Urasc sa fac sport, dar mereu gasesc motivatia sa ma reapuc.
34. Cel mai mult am stat nedormita 2 zile si doua nopti, fara sa atipesc.
35. Cel mai mult imi place mirosul de vanilie.
36. Nu stiu sa merg pe bicicleta. Nici nu vreau sa invat.
37. Nu vreau sa fac copii. Mai degraba as adopta.
38. Urasc oamenii nesimtiti si cand spun ca ii urasc, vorbesc serios. Nu m-ar deranja sa ia foc si eu sa beau apa in fata lor.
39. Sunt punctuala mai ceva ca un ceas.
40. Am cuvant. Ma tin de promisiuni sau mor incercand.
41. Mereu imi cumpar haine cu un numar sau doua mai mici. Daca e vorba de o rochie pentru un eveniment, cu atat mai mult, la mine nu exista notiunea '' e prea stramta''.
42. Ma rujez rar, motiv pentru care nu am prea multe rujuri (maximum 6). Are legatura cu punctul urmator.
43. Imi doresc o rinoplastie. Am un nas destul de inestetic, are o cocoasa si e destul de mare, iar atunci cand ma rujez, buza de sus devine prea accentuata si distanta dintre aceasta si nas pare prea mica.
44. Parfumul meu preferat este Seductive Elixir de la Naomi Campbell.
45. Cel mai mult imi doresc sa vizitez Anglia, cat mai mult din ea.
46. Femeia pe care o vad absolut perfecta este Beyonce.
47. Artistul complet al tuturor timpurilor pentru mine este si va ramane Michael Jackson.
48. Barbatul ideal in ochii mei: deosebit de inteligent sau de ce nu geniu, adaptabil oricarei situatii, puternic ca statut, cu onoare si cuvant, ironic, cu simt al umorului foarte bine dezvoltat, prea putin frumos sau mai bine deloc.
49. Ador comedia neagra.
50. Nu am regrete.

Va multumesc daca ati avut rabdare si interes sa cititi.
Va invit sa preluati ideea si sa scrieti si voi daca nu ati facut-o, 50 de lucruri mai putin stiute despre voi.
 Puteti lasa in comentariu un link cu postarea. 

3 comentarii:

  1. M-am bucurat să aflu mai multe despre tine. Mi-ar plăcea să fiu ca tine din mai multe puncte de vedere... :)
    M-a întristat în schimb punctul 7. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept sa aflu si eu mai multe despre tine :) Cat despre punctul 7, da...si eu am fost trista, dar am avut parte de caini sireti, cand eram in zona nu aveau treaba pisicilor, dar cand nu-i vedea nimeni, treceau la atac.

      Ștergere
  2. woaa, la faza cu Desperate Housewives m-ai dat gata! Neaparat tre' sa ma uit si eu din nou la el. Eu l-am vazut doar o data si suspin dupa personaje:))
    Ma bucur sa aflu atatea lucruri despre tine:)
    Te astept si la mine, daca vrei: http://miss-lorrie.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere