duminică, 13 aprilie 2014

Tag: 5 greseli de machiaj si 5 greseli de stil facute



M-am gandit sa fac acest tag, cred ca toate femeile au facut greseli de machiaj si stil de-a lungul vietii, iar eu cu siguranta, asa ca recunosc:

Greseli de machiaj:



1. Sprancenele!
Trebuie doar sa ma uit la poze mai vechi, de exemplu la cele din adolescenta si imi vine sa urlu in prosop. :)) Cum puteam sa imi conturez atat de urat sprancenele? Atat de asimetrice si negre! Si testam tot felul de forme, le curbam pana la urechi...oribil! Este de departe cea mai groaznica greseala de machiaj pe care am facut-o.

2. Fondul de ten
Primul meu fond de ten nici macar nu se potrivea cu nuanta tenului meu, dar il foloseam in continuare. Ce blending...ce pensule...eu defilam mandra cu smacul pe fata.

3. Ruj rosu
Incepusem sa ma rujez prin clasa a doua si am reusit sa imi cumpar pe ascuns propriul meu ruj rosu! Ma dadeam cu el la scoala si aratam ca un clovn. Cred ca eram singurul copil rujat din scoala.

4. Autobronzantele
Pe la inceputuri nu stiam eu ce-s alea autobronzante si cum se aplica. Nici nu mai stiu exact cum  mi-am cumparat primul autobronzant, cert este ca era unul cu rezultate rapide. A doua zi m-am trezit cu cele mai portocalii degete pe care le-am vazut vreodata si cu cele mai patate calcai si talpi. Nici daca dormeam in coji verzi de nuca nu puteam arata asa. Sa nu mai spun de faptul ca nu am imbinat bine culoarea pe linia parului, pe urechi...ceva de speriat!

5. Dermatograful
Cativa ani la rand m-am tot chinuit cu el, nu stiam exact unde se aplica...pe linia apei, pe pleoapa de sus...pe sprancene... :)) Asa ca l-am aplicat peste tot unde credeam eu ca merge. De cele mai multe ori aratam ca un raton plouat.


Greseli de stil:

1. Tocurile
Pana la 20 de ani am purtat preponderent tocuri. Nu concepeam sa imi cumpar tenisi sau alte incaltari joase. Ma chinuiam sa merg pe tocuri si la magazin, sa duc gunoiul, sa ma plimb...orice! Nu conta ca imi rup picioarele, eu trebuia sa par inalta! Tin minte ca plimbandu-ma prin oras, odata mi-a zburat efectiv o sanda din picior, pentru ca am calcat stramb. Treceau oamenii pe langa mine minunandu-se, la cum imi recuperam eu incaltarea si ma chinuiam sa merg in continuare... :))

2. Colantii
Chiar daca inca sunt obsedata de colanti, macar incep a invata sa ii combin cu toale care se potrivesc. Nu, colantii transparenti nu merg la maiou scurt...pe strada!

3. Haine pentru baieti
De la 14 la 16 ani am avut o perioada mai...rebela. E perioada la care adolescentii o iau razna, iar eu nu am putut lipsi. Purtam tricouri cumparate de la raionul cu haine pentru baieti, evident negre si preferabil cu o trupa rock...sau purtam haine rupte de mine. Efectiv rupte. Si desenate.

4. Asortarea culorilor
De multe ori s-a intamplat sa imi iau haine pe mine direct cum le gaseam in dulap...verde, albastru, alb si gri intr-o tinuta...ori sa ''asortez'' albastru inchis cu albastru inchis, ori 3 nuante de roz deodata.

5. Posetele
Aveam cate o poseta preferata si o purtam la orice tinuta...indiferent ca era eleganta sau sport. Totusi nu am iesit in trening si clutch...macar atata minte am avut.


Probabil am facut multe alte greseli de machiaj si stil...si inca mai fac, insa nici chiar asa!
Va invit sa preluati acest tag si sa marturisiti propriile voastre greseli facute in materie de machiaj si stil, daca detineti un blog, iar daca nu, va multumesc pentru rabdarea si interesul de a citi aceasta postare. :)

8 comentarii:

  1. Buna ! Foarte interesant articolul :) Iti urmaresc blogul de ceva vreme si am observat ca si tu esti mare fan autobronzant .. Nu stiu in ce ordine sa aplic autobronzantul si crema anticelulitica..
    (sau cele doua se exclud? ) Tu ce parere ai ?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Imi pare bine ca ma citesti. Sa iti spun cum fac eu: cand trebuie sa folosesc ambele produse, optez pentru crema anticelulitica prima data, o las sa actioneze macar jumatate de ora, o ora. Sa dispara pelicula aceea pe care o lasa aproape toate cremele si gelurile anticelulitice. Apoi aplic autobronzantul. In principiu dupa ce ai aplicat autobronzantul este bine sa nu aplici nimic peste el macar 8 ore, ca sa se instaleze bine in piele. :)

      Ștergere
    2. Iti multumesc ca mi-ai raspuns ! :)

      Ștergere
  2. haha ma amuzat ce ai scris la dermatograf :)))
    la fel am patit si eu cu primul autobronzant :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei draga mea! Imi place foarte mult nuanta parului tau in poza de profil pe care o ai acum. Eu sunt blonda, imi place cum imi sta, dar m-am saturat de el, m-am plictisit, vreau cea nou. Am ochii versi si m-am gandit sa ma vopsesc roscata. Asadar cum se numeste vopseaua pe care ai avut-o aplicata in momentul in care ti-ai facut poza de profil? Mersiii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Am si un articol despre acea vopsea, toate detaliile le poti gasi dand un copy/paste la urmatorul link: http://nefertitynymphe.blogspot.ro/2015/02/si-mai-roscata-cu-manic-panic-nuanta.html

      Ștergere