duminică, 13 aprilie 2014

Preferatele momentului

Deoarece am cateva produse pe care le folosesc si sunt multumita de ele, m-am gandit sa fac un articol in care sa spun despre fiecare cate ceva intr-o singura postare. Mai ales ca sunt genul de om care nu stie niciodata in ce zi si luna se afla (shame on me), nu voi numi articolul ''preferatele lunii'', ci ''preferatele momentului''.
Sa incep:

1. Fondul de ten Miss Sporty - So Clear



Pana acum am folosit varianta So Matte, cu care m-am inteles destul de bine si pe care am folosit-o inca din adolescenta. Intre timp am mai testat si altele si recunosc ca abia acum am reusit sa testez varianta So Clear, facuta special pentru tenul acneic. Pentru un fond de ten cu putere de acoperire medie mi se pare minunat. Mi se potriveste perfect, se intinde usor, lasa un finis mat si rezista pe tenul meu gras pana la 5-6 ore, fara primer. Este foarte usor pe ten, asemanator cu o crema bb. Pentru ca ne potrivim atat de bine, in vara aceasta ma bazez pe el! A! Si costa pana in 20 de Lei din cate imi amintesc...

2. Pudra de argila Aslavital


Face minuni! Cel putin pentru mine. Pentru ca am un ten cu probleme, dupa ce imi aplic aceasta masca, imi ramane pielea atat de neteda si curata, incat atunci cand ma trezesc se simte o mare diferenta! Fata imi este mult mai putin uleioasa si cu aspect intins, sanatos. De cand o folosesc, a ramas un must-have! Cred ca orice femeie ar trebui sa aiba in colectia ei de produse pentru ingrijirea tenului, aceasta pudra de argila.

3. Demachiant pentru ochi si crema de ingrijire 2 in 1 de la MY Face


Am observat ca aceasta marca scoate produse bunicele si foarte ieftine. Si usor de gasit.
Demachiantul pentru ochi (sticluta verde) a costat vreo 5 Lei si spre surprinderea mea, nu mi-a iritat deloc ochii. Spune ca demachiaza si produsele rezistente la apa, fara frecare. Intr-adevar, mi-am indepartat rimelul fara prea multa frecare, mai mult am tapat si a demachiat foarte bine. Si nu are miros.
Crema de ingrijire 2 in 1 poate fi folosita si ca demachiant si ca o simpla masca. Este destinata tenului uscat si sensibil, recunosc ca nu m-am uitat bine si am cumparat-o, desi am ten gras, insa m-am demachiat cu ea si a fost ok. Pretul, 7 Lei.

4. Gel de curatare antibacterian Garnier Pure active pentru ten gras cu imperfectiuni


Ten gras cu imperfectiuni...da, avem!
Mie imi place acest gel de curatare, mai ales efectul de mentol pe care il are, imi da un sentiment...fresh! Curata foarte bine tenul, isi face treaba in aceasta privinta. Nu pot spune insa ca face ceva in privinta cosurilor, acestea apar in continuare, dar nu imi pun speranta intr-un gel, oricare ar fi el. Cred totusi ca imi controleaza cantitatea de sebum, pentru ca reuseste sa curete porii in profunzime, amana ingrasarea acestuia cu cateva ore. Pretul e in jur de 25 Lei.

5. Nivea Body Lotion Firming


Spune ca reda fermitatea pielii in 2 saptamani. Asa o fi? Imbunatatita cu L-carnitine fata de vechea ei varianta, spune ca ar face asta. O folosesc de o saptamana, nu am observat nu stiu ce efect de fermitate si oricum mai folosesc si alte creme (anticelulitice), asa ca nu pot fi obiectiva. Se afla printre preferatele mele pentru ca miroase atat de bine, lasa pielea hidratata si mai ales pentru ca intra repede in piele! Nu am niciodata chef sa folosesc lotiuni care intra greu in piele, insa aceasta imi ofera placerea de a o folosi, este...comod de aplicat. Daca voi continua sa o folosesc, poate vad si ceva efecte. Pretul ei a fost de 22 Lei.

6. Sapun natural realizat manual cu scortisoara Deja Vu



L-am achizitionat de pe Vegis.ro si sincer nu mai stiu pretul sau exact, insa este absolut minunat. Hidrateaza si curata pielea foarte bine, chiar mai bine decat orice am folosit pana acum. Il folosesc mai ales inainte sa aplic autobronzantul si cu siguranta o sa il cumpar din nou. Plus ca ador scortisoara...

7. Eyebrow pencil de la Rimmel London, Brown


Eu nu pot trai fara creionul pentru sprancene, am niste sprancene sarace rau si nu m-am incumetat sa le tatuez, asa ca le stilizez in fiecare zi. Dupa un ritual invatat perfect in atatia ani, cu un betisor pentru urechi si un creion, imi fac de cele mai multe ori niste sprancene decente. Ei bine, recunosc ca am facut multe greseli in privinta asta, insa exersand am invatat cat de cat.
Acest creion este pentru prima data in sertarul meu, insa cred ca va mai reveni, imi place ca este usor de folosit si rezistent. Este printre preferatele mele cu siguranta. A costat undeva in jur de 15 Lei.

8. Gloss: Leocrema si Miss Sporty



O perioada nu am mai folosit gloss-uri, insa mi-am reintrat in forma. Cel mai asiduu l-am folosit pe cel de la Miss Sporty nuanta 3247, un roz de care m-am indragostit, cu miros de bomboane. Pur si simplu il folosesc din ora in ora. Apoi mai sunt cele doua de la Leocrema, le-am gasit la supermarket...il prefer pe cel rosu, cu miros de capsuni. Le port in posete, nu cumva sa raman fara ele in deplasare. :D

Cam acestea sunt preferatele momentului, sigur am omis ceva, pentru ca scriu acest articol grabindu-ma la somn, insa per ansamblu cam acestea sunt produsele de care nu ma pot lipsi acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu