joi, 10 aprilie 2014

Old black turnin' back

Plictiseala. Asta m-a impins de fiecare data sa imi schimb culoarea parului. Simt mereu nevoia de schimbare, de nou, de altceva! Obisnuiam sa spun ca parul negru este precum o casnicie de peste 30 de ani. Iti place, esti obisnuit, dar e plictisitor! Insa cred ca orice culoare devine asa.
 Dupa 3 ani in care am fost blonda, roscata, mov si mahon, m-am plictisit. Apoi m-am uitat pe niste poze vechi in care eram bruneta si mi s-a facut dor de parul negru... Sunt un om impulsiv, asa ca in aceeasi zi mi-am cumparat vopsea si m-am transformat! Fara regrete, fara sa ma gandesc de doua ori.






Parca am si uitat cat de bine merge rujul rosu la parul negru ... si ca mai exista produse pentru par in afara celor cu pigmenti. 


Parul rosu este extraordinar si chiar daca necesita ceva mai multa atentie, nu pot spune ca a fost greu de intretinut, ci mai degraba am epuizat toate nuantele posibile de rosu si intr-un final m-am plictisit. Sunt de parere ca orice schimbare care ne face sa ne simtim mai bine, merita efortul.

2 comentarii: