luni, 7 aprilie 2014

Micile placeri ale vietii...

Cu toate postarile mele legate de alimentatie, unii ar crede ca nu prea ma bucur de viata. Chiar daca am renuntat la multe obiceiuri alimentare, mi-am pastrat cateva placeri la care nu voi renunta prea curand sau cel mai probabil deloc, pentru ca imi fac viata mai frumoasa si am invatat sa le apreciez.
Cred ca omul trebuie sa se bucure de mancarea si bautura pe care o consuma, aceasta trebuie sa ii satisfaca papilele gustative si sa ii inveseleasca inima. Iata micile mele placeri:

Cafeaua

Am citit despre cafea bune si rele. Sunt o persoana sanatoasa, nu am afectiuni si consum cafea de 5-6 ani. Efecte negative din cauza cafelei nu am avut, doar pozitive. Este un energizant bun, iar eu chiar am nevoie de asta. Beau numai cafea naturala, de calitate si sincer nu intentionez sa renunt la ea atata timp cat ne intelegem bine. Beau o singura cafea pe zi, facuta la espresso, cu miere, putina scortisoara si lapte de migdale sau de caju. O beau dimineata in bucatarie admirand peisajul de la fereastra, uneori abia crapa de ziua si stau acolo pana apare soarele, cafeaua facandu-si efectul incet... Sau o beau la amiaza, abia trezita si morocanoasa, in fata laptopului, deschizand mailuri. In ambele cazuri, cafeaua isi face treaba.


Berea si vinul
Da, alcoolul consumat in exces este daunator. Consum cam o data pe saptamana o bere buna sau un pahar de vin. Nu mi le refuz. Cel mai mult imi place sa beau o bere pe malul Muresului, in aer liber. Chiar daca nu par tocmai o diva, iesirile acestea imi fac mult bine, asa ca nu-mi pasa. :)


Cat despre vin, il prefer pe cel sec, rosu. Sau unul rose venit de pe meleagurile Siciliei, baut intr-o seara de primavara pe balcon pana la lasarea noptii...



Pastele
De cand ma stiu, imi plac pastele foarte mult, dar am invatat sa le aleg pe cele mai bune si sa le combin corect, cu un sos crud sau le alatur unei salate, facand-o astfel completa. Din cele facute din faina de grau, le aleg pe cele integrale, contin doar faina integrala de grau dur si apa. Cumpar numai Barilla. In rest, imi plac foarte mult pastele de orez si sunt mereu atenta la ingrediente, le aleg pe cele care contin faina de orez si apa, fara conservanti sau alte ingrediente.


Cam acestea sunt micile placeri culinare care mi-au mai ramas. Comparand cu anul trecut pe vremea asta, observ ca mi-am schimbat aproape radical alimentatia.
Voi ce placeri ''vinovate'' aveti si nu vreti sa renuntati la ele?

2 comentarii:

  1. Hihi, cand am citit ca iti bei cafeaua la fereastra asteptand sa rasara soarele imi imaginam viata nevestelor din Desperate Housewives, cum isi beau ele cafeaua in Wisteria Lane! ;)) Daaa, sunt disperata cu serialul asta:)).
    Placerea mea vinovata e tot cafeaua :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, frumoase momente in filmul acela... Mi-ar placea sa-mi beau cafeaua pe Wisteria Lane. :)

      Ștergere