luni, 28 aprilie 2014

Mania cremelor

Sunt omul extremelor, asa ca de fiecare data cand vine vorba de creme, eu ori nu le folosesc deloc ori le folosesc obsesiv. S-a intamplat de cateva ori sa imi expire cremele in dulap si apoi sa le arunc. De ceva vreme incoace ma preocupa hidratarea, cremele anticelulitice, antivergeturi, tonifiante, reparatoare si cele pentru maini. Am recumparat cremele care mi-au placut in trecut si acum nu trece o zi fara sa le aplic.

Creme pentru maini




Crema Age Defying de la Himalaya este absolut minunata. Se absoarbe foarte repede in piele, nu lasa pelicula grasa si hidrataeaza bine.
De la MY am gasit o crema cu coenzima Q10, glicerina si allantoina care previne ridurile (nu ca as avea nevoie, dar sunt curioasa). Intra aproape la fel de repede in piele ca si cea de la Himalaya, are un miros placut si din cate simt isi face treaba. Cert este ca folosindu-le nu apuc sa am maini uscate sau crapate. Le tin la indemana si cred ca le folosesc de 4-5 ori pe zi.

Creme anticelulitice si antivergeturi



In materie de creme anticelulitice si antivergeturi, le ador pe cele romanesti. Gerovital si Elmiplant chiar fac treaba buna.

Cryo gelul modelant pentru slabit de la Gerovital este preferatul meu. Nu miroase deranjant, intra repede in piele, se usuca repede, lasa o usoara senzatie de racoare si cel mai important, cam dupa o saptamana de utilizare deja se vede efectul sau asupra pielii. Pielea este mult mai ferma, supla, celulita se estompeaza.



Cellufight pentru masaj anticelulitic cu guarana, alge marine si piper negru.
Intr-o vara am folosit aceasta crema in mod continuu si mi-a redus mare parte din celulita. Marele sau minus este mirosul, pe care am ajuns sa nu il mai suport, insa ce nu fac eu pentru a elimina sau macar pentru a estompa celulita?



Crema modelanta pentru abdomen plat de la Gerovital.
Am mai folosit-o si anul trecut, insa pe termen scurt asa ca nu pot spune mare lucru despre ea. Despre abdomen stiu sigur ca nu va fi plat doar aplicand o crema...sau 10. Cel mai important aspect pentru obtinerea unui abdomen plat este alimentatia. Insa sunt hotarata sa o folosesc si sa vad ce rezultate obtin pe termen lung.



Emulsie antivergeturi de la Cosmetic Plant
O am de cateva luni, asteapta cuminte sa fie folosita. Am utilizat-o de cateva ori si ce am observat e ca intra repede in piele, nu ma chinui mult cu ea. Vergeturile nu vor disparea cu siguranta, la ce pot visa este estomparea lor. Din cate am auzit este o emulsie destul de laudata si previne vergeturile din timpul sarcinii.



Creme pentru fermitate si hidratare



Nivea Body Lotion Firming este in gratiile mele de o vreme pentru ca nu stau mult sa o aplic, nu ramane pielea lipicioasa in urma ei si miroase bine. O aplic pe brate in mod deosebit.
Dove purely pampering...suna bine si miroase la fel de bine. Sincer am cumparat aceasta lotiune datorita parfumului de nuca de cocos si iasomie. Este ok, cu exceptia faptului ca parca lasa pielea usor lipicoasa. Insa e suportabil.

So, ready for summer? :)


2 comentarii:

  1. ooo...chiar se vede că-ți plac! Eu în afară de cele pentru mâini și pentru față nu prea folosesc. Mi-e și rușine să spun, dar cu tine îmi permit să fiu sinceră. :)) Adevărul e că cele anticelulitice oricum nu-și fac efectul, iar cele hidratante pt corp nu prea își au rostul. Am pielea foarte fină de la natură...mă mir!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu eram asa fana creme pentru corp, insa cand vine vara ''intru'' in cele anticelulitice, simt ca ma ajuta. :) La urma urmei daca nu simti nevoia, nu le folosesti. Am si eu astfel de perioade.

      Ștergere