vineri, 25 aprilie 2014

Cura: trei zile de smoothie

Dupa ce am mai tinut aceasta cura de trei zile in care am baut numai sucuri de fructe si legume, acum imi este din nou dor de ea. De ce tin aceasta cura? Pentru ca are efect detoxifiant, este o infuzie de energie, imi face tenul mai curat si inmoaie tesutul adipos, astfel e mai usor de inlaturat prin masaj si creme.

Astazi sunt in cea de a doua zi a curei si ma simt perfect. Ieri, ca niciodata, am avut simptomele clasice ale detoxifierii. Pentru ca nu am baut nici cafea, am avut o stare de oboseala si o usoara durere de cap. Am baut toata ziua cam 3 litri de suc, nu am avut senzatii de foame si noaptea am dormit neintoarsa.
Acest suc, cunoscut ca smoothie, poate fi baut oricand apare senzatia de foame. Eu fac cate un litru odata si il beau cam in 3 ore. 


Ce fructe si legume pun:

Dimineata:

- ananas, fructe de padure, banane, 600 ml apa plata
sau
- mango, portocale, avocado si vanilie (pastaie), 600 ml apa plata
sau
- kiwi, capsuni si banane, 600 ml apa plata

Se pot pune orice fructe, dar eu obisnuiesc sa pun cate doua fructe pline de vitamina C cum ar fi portocala si ananasul si sa le alcalinizez cu o banana sau un avocado. Nu combin mai mult de trei fructe pentru a evita indigestiile si nu pun mai mult de un fruct kiwi, pentru ca poate constipa.

O portocala, doua banane, jumatate de ananas si vanilie

Rezultatul: cel mai gustos smoothie ever...


Pranz:

- mere, morcovi, pere, scortisoara, 600 ml apa plata
sau
- pere, telina, morcovi, 600 ml apa plata
sau
- morcovi, mere, lamaie, miere, 600 ml apa plata




Cina:

- spanac, castraveti, patrunjel, 600 ml apa plata
sau
- sfecla, telina, morcovi, 600 ml apa plata
sau
- salata verde, spanac, marar, 600 ml apa plata



Poate nu suna prea delicios, nici nu pot spune ca este, ieri am inlocuit acest smoothie cu reteta celui de la pranz, insa astazi nu mai ''scap'' si il voi consuma.
A! Ca sa nu uit, mi-a facut placere sa urmaresc pentru a doua oara un film documentar despre beneficiile extraordinare ale sucurilor de fructe si legume, care nu doar ca pot aduce pe cineva la o greutate normala, ci si pot vindeca mai multe afectiuni, intarind sistemul imunitar. Asa ca pentru cine este interesat si are timp, recomand vizionarea filmului documentar ''Gras, bolnav si aproape mort'', care arata povestea unui om bolnav si cu probleme de greutate. Acesta tine o cura de 60 de zile exclusiv cu sucuri de fructe si legume. Rezultatele? Urmariti documentarul aici:


4 comentarii:

  1. tocmai am terminat de vizionat filmul :D
    sincera sa fiu,pe mine una ma convins sa incerc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai avut rabdare sa il vezi. :) Fructele si legumele fac adevarate minuni.

      Ștergere
  2. Trebuie să-mi iau și eu un blender zilele astea că aici n-am și mi-e o poftă nebună de sucuri naturale. :)

    RăspundețiȘtergere