marți, 15 aprilie 2014

Atractii sclipitoare la targul de Paste din Galleria mall Arad

Azi am umblat toata ziua, asa ca merit sa ma bucur de un pahar de vin...bine, de doua, in fata laptopului, in timp ce va povestesc despre targul de Paste din Galeria mall Arad.



Nu ca as fi eu vreo gospodina aflata in cautarea vopselelor pentru oua in perioada aceasta, dar cum aveam treaba prin mall, am spus sa arunc o privire si la standurile targului de Paste, mai ales ca din departare ochii mei formati pentru detectarea lucrurilor sclipitoare, deja au zarit ceva.





Normal ca imi venea sa le arunc pe toate intr-un sac si sa plec cu ele, sunt fascinata de bijuteriile facute de mana. Doamna Ionela Garovat, care este si artistul acestor bijuterii, mi-a spus ca lucreaza cu pietre  Swarovski si alte pietre semipretioase, perle naturale, argint si suflate cu aur.
A trebuit sa sa iau macar doua perechi de cercei, nu?



Mamei...


Puteti sa aruncati o privire pe bijuteriiionela.com si pe Facebook Ionela Garovat, unde puteti vedea cateva modele superbe de bijuterii...cercei, bratari, inele, coliere si pe care le puteti comanda trimitand un mesaj privat doamnei Ionela pe Facebook.

Alte poze de la targ:





Eu trebuie sa revin, mai am treaba la standul cu bijuterii si la produsele naturiste. Si prin ''treaba'' vreau sa spun ca sunt pregatita sa primesc cadouri... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu