duminică, 9 martie 2014

Tort cu crema de capsuni si banane

In timp ce imi dadeam cu ciocanul peste degete desfacand nuca pentru blat, mi-am dat seama cat de putin efort depune omul pentru hrana zilnica, totul este la indemana, semipreparat sau gata preparat.
Asa ca am desfacut mai putine si am adugat susan in plus... :D






 Am folosit:

Blat:

- 100 gr nuca
- 100 gr susan (optional, sau mariti cantitatea de nuca)
- 100 gr nuca de cocos
- o mandarina
- o lingura de miere
- o banana

Crema:

- 200 gr capsuni
- doua banane


Ornament:

- doi capsuni
- jumatate de banana

Asamblare:
Ingredientele pentru blat mai sus mentionate se dau la blender (dupa ce nuca si susanul au stat la hidratat doua ore) pana se obtine o consistenta potrivita, de blat. Cu mentiunea ca mandarina se stoarce si se pune doar sucul ei. Eu am aranjat blatul in felul urmator, alungind peretii ca si pentru o tarta, ca sa nu evadeze crema:


 Crema se prepara la fel: capusnile si bananele se mixeaza pana se obine o crema fluida. Nu am adaugat alt indulcitor, nu mi s-a parut necesar. Am turnat-o in interiorul blatului si am ornat cu felii de capsuni si banane.
Apoi s-a odihnit la congelator o ora jumatate.
Mie imi place foarte mult combinatia capsuni-banane, dar pot fi inlocuite cu orice alte fructe, dupa preferinta.

Un comentariu: