miercuri, 26 martie 2014

Tort crud cu alune si cacao

Desi mi-am propus sa nu mai pun chiar toate torturile mele pe blog, nu de alta, da' sa nu ma repet...de data asta nu ma pot abtine, trebuie sa impartasesc reteta. Este de departe cel mai gustos tort pe care l-am facut vreodata. Si il fac pentru a doua oara, asa ca va imaginati...pun poze si cu primul si cu cel de azi:








Am folosit:

Blat:
- 100 gr alune de padure crude
- 100 gr curmale uscate
- 100 gr fulgi nuca de cocos
- 50 gr cacao
- 2 banane

Crema:
- 4 banane
- 50 gr cacao

Ornament: 
- 1 kiwi
- coaja rasa a unei lamai

Asamblare:

Incepem desigur cu hidratarea alunelor si a curmalelor, se pun intr-un vas impreuna cu apa plata atat cat sa le acopere. Lasam la hidratat in jur de doua ore (e bine si mai putin, dar trebuie sa avem un blender mai puternic).
Dupa ce le-am hidratat, scurgem apa si punem la blender impreuna cu restul ingredientelor mentionate mai sus pentru blat. Se aseaza in forma dorita...


Crema se face simplu: cele 4 banane si cacaua se blenduiesc pana devin o crema, apoi se imbraca blatul si se orneaza. Se lasa la congelator in jur de doua ore daca doriti sa il consumati mai repede sau la frigider cateva ore daca nu e graba. Oricum aceste torturi cu cat stau mai mult la rece cu atat se fac mai gustoase, toate aromele avand timp sa se imbine.


La gust seamana tare cu una dintre prajiturile elaborate pe care le mancam la cofetarie, dar mult mai sanatoasa si satioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu