sâmbătă, 1 martie 2014

Shopping haul: colanti

 Mereu mi-au placut colantii, pentru ca indiferent ce dimensiuni atingeam, acestia ma incapeau, pe cand pantalonii obisnuiti renuntasera de mult timp. :D Asa ca nu prea pot sa ma abtin cand nimeresc vreo reducere in magazine sau cand aflu ca o prietena s-a apucat de cusut! Mi-a fost destul de greu sa aleg doar 3 perechi din gramada de colanti. I-am ales pe acestia:



Nu stiu cat reiese din poza, insa cei din mijloc sunt portocaliu-neon si au banda lata, ceea ce imi place.


Nu ca vreau neaparat sa ii laud, dar trebuie, pentru ca imi place atat materialul (elastic) cat si modelul si cusatura. Prima data am fost putin reticenta in privinta marimii, dar se muleaza pe corp, asa ca vin perfect marimilor S-M.
 Mai jos o sa pun cateva modele dintre colantii pe care prietena mea ii are si care sunt disponibili pentru vanzare, la pretul de 25 Ron perechea. Acestia pot fi stramtati la cerere. O sa pun de asemenea si o salopeta neagra cu pietricele aplicate, disponibila la pretul de 100 Ron. Desigur, coase si alte lucruri frumoase la comanda si la un pret mic! Fata este din Arad si puteti sa luati legatura cu ea trimitandu-i un mesaj pe facebook: Tudose Geanina.



                           











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu