miercuri, 26 martie 2014

Review lotiune autobronzanta Sundance si lotiune nuantatoare Sundance

Le-am cumparat curioasa, dar putin reticenta, sa incepem cu lotiunea autobronzanta.
Indicatii si ingrediente in limba romana nu sunt, doar ce se vede:



Consistenta sa este de lotiune, una destul de groasa, mirosul este parca de ceva nuci, cam vag si nu il pot descrie obiectiv. Intra in piele destul de repede si tot din primele minute am simtit un iz de autobronzant, stiti voi, mirosul acela prezent in toate autobronzantele. Mi-am spus ca daca deja ii simt mirosul, sigur va colora ceva mai tare de la prima aplicare. Pe piele se simte putin lipicios, lasa un strat subtire de pelicula grasa, care se estompeaza in cele 20 de minute in care nu ma imbrac si nu ma asez. Inca din prima ora se observa formarea culorii, iar dupa 4 ore pot spune ca eram deja bronzata.

La lumina becului...
Fara bec, la lumina care intra pe geam...


 Mie imi place rezultatul si am observat ca are o putere ceva mai mare de colorare de la prima aplicare fata de autobronzantul de la Balea si cat despre miros, nu este unul exagerat, oricum dispare dupa primul dus (nu il faceti mai repede de 8-9 ore de la aplicare). Pentru ca bronzeaza cu o nuanta-doua mai tare decat cel de la Balea pe care il aplicam cu mainile goale, de data asta m-am colorat putin si pe maini, desi m-am spalat bine, asa ca se recomanda un aplicator sau puteti face ca mine...a doua zi in graba  l-am aplicat cu pensula kabuki pe care oricum o folosesc rar...


Se fac miscari sus-jos si rotative, iar la sfarsit am observat ca nu m-am bronzat cu dungi, chiar s-a blenduit bine. :) Spalati imediat dupa folosire pensula daca incercati asa, bine...data viitoare cand ajung in DM caut si un aplicator, am inteles ca se gaseste.
Ma declar multumita de lotiunea asta si sigur o sa o mai cumpar, mai ales ca inca nu s-a dat jos urat, ci uniform.

Lotiunea nuantatoare Sundance




Asa cum ii spune si numele, este o lotiune nuantatoare, nu una autobronzanta si este un bronz de o zi, pana la primul dus.
Consistenta e una de gel mai mult si miroase foarte bine! Ceva floral si ciocolata parca...
Pentru ca folosesc si autobronzant, nu am aplicat-o pe corp ci pe fata si trebuie sa recunosc ca o folosesc zilnic. Cum fata este zilnic spalata/demachiata/machiata/iar demachiata autobronzantul iese mult mai repede de pe fata decat de pe corp si de multe ori, fata devine mai alba decat restul corpului. Ei bine, crema asta nuantatoare se completeaza de minune cu autobronzantul si chiar am renuntat la fond de ten si bb cream de cand o folosesc. Nu are deloc tente galbui, ci maro, asa ca arata pe piele exact ca un bronz fin. Chiar am corectat cu ea bronzul de la incheieturi (rezultat de la prima aplicare a autobronzantului cu mainile goale). Mi se pare utila si se potriveste perfect cu lotiunea autobronzata.

Preturi:
-Sundance lotiune autobronzanta: 14.99 Ron
-Sundance lotiune nuantatoare: 13.99 Ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu