luni, 17 martie 2014

Reimprospatarea culorii: Loncolor Techno Red

Nu am putut rezista prea mult cu rezultatele obtinute de vopseaua Syoss, asa ca am revenit la una dintre nuantele mele preferate de rosu: techno red.
 Ieftin, accesibil, cu rezultate reale si laudat pe buna dreptate de multe femei din blogosfera, nuantatorul Loncolor face parte din produsele mele de ingrijire a parului, cam de cand sunt roscata. Am testat toate nuantele de rosu aflate in paleta lor, dar techno red ramane preferatul meu dintre cele oferite de ei. Un mare plus al acestui nuantator este ca se gaseste in supermarketuri si in magazinele de cartier.

Pret: 11 Ron.
Ingrediente si descriere: vezi poza nr 2.
Ambalaj: un pachet contine doua pliculete lipite una de cealalta, plus o pereche de manusi si instructiuni de folosire.




Se recomanda nuantarea parului proaspat spalat, explicatia fiind, cred eu, ca intra mai putin produs in par si ca nuantarea se activeaza mai bine pe parul umed (posibil).

Cum procedez eu:
Pentru ca am vrut sa imi ajunga nuantator pe fiecare fir de par, fara zgarcenie, am pus doua pachete intr-un vas, am adaugat cativa stropi de apa pentru omogenizare si am aplicat nuantatorul cu o pensula pe par uscat, nespalat. Pentru mine este mai comod sa il aplic pe parul uscat, mai ales ca rezultatele sunt la fel ca si cele obtinute daca o fac pe parul umed, singura diferenta pe care am observat-o este ca intra ceva mai mult produs in metoda cu parul uscat.


Dupa 35 de minute de nuantare...

INAINTE


DUPA

Lumina bec, fara blitzLumina naturala

Lumina naturalaLumina naturala, fara blitz

Lumina naturala, fara blitzLumina naturala, fara bec sau blitz

Pozele sunt facute la lumina naturala, fara blitz, ultima este doar la lumina naturala, fara bec.
Pe mine nuanta asta ma tine pana in 6 spalari (in conditii bune, fara a fi spalacita), avand in vedere ca totusi imi spal parul cam o data la doua zile. Nu mi-a afectat parul deloc.
De pe piele se curata usor cu o solutie demachianta, de pe haine iese la spalat si este ceva mai ''prietenos'' cu obiectele si cada, in sensul ca se curata mult mai usor decat prietenul sau Movie Colors...

10 comentarii:

  1. Folosesc si eu produsul de un an. E excelenta nuanta dar nu mai suport ca toate hainele,halatele si prosoapele mele sa fie roz.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă sora mea are 10 ani si la cumpărat si vrea neaparat sa o vopsesc cu nuanțator o pot vopsi sau este prea mica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun ca daca parintii si-au dat acordul este in regula.

      Ștergere
  3. Hei, tocmai ce am cumpărat produsul şi am nevoie de un mic sfat.
    Părul meu este deja roşu închis care s-a cam decolorat şi as mai vrea să îi dau viaţă. Eh, nu ştiu dacă să-l las 20 sau 25 de minute pe păr, având în vedere că nu îl vreau foarte deschis ci să arate mai mereu ca în ultima poză. Cât mă sfătuieşti să-l las?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu il las mereu in jur de 35-40 de minute sa prinda bine.

      Ștergere
  4. buna! spune.mi te rog care ar fi mai bun nuantatorul loncolor sau movie color...ma refer la intensitatea culorii...care ar fi un rosu mai aprins? am vazut ca tu le.ai incercat pe amandoua...este unul mai bun decat altul? multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte bune amandoua. Intensitatea culorii depinde de baza pe care este aplicat. Cu cat este mai deschisa baza ...adica cu cat mai blond cu atat mai bine...cu atat intensitatea este mai mare.

      Ștergere