joi, 13 martie 2014

Recumparat: Apa de argila tonica si remineralizanta Aslavital

Dupa ce am folosit crema antirid Aslavital Lift Instant si am obtinut rezultate satisfacatoare, am declarat-o cea mai buna crema antirid testata si a ramas asa pana acum; am mai achizitionat din aceeasi gama si apa de argila. Am epuizat-o destul de repede pentru ca in afara de intrebuintarea ei pentru ten, am descoperit ca este buna si pentru alte aspecte, asa ca am recumparat-o, mi se pare indispensabila.




Descriere:
Apa de argila tonifica si hidrateaza în profunzime, decongestioneaza si calmeaza pielea sensibila.
Efectele remineralizante ale Argilei si Essenskinului se imbina cu efectele energizante ale extractului organic de Goji. Aquaxylul imprima efecte hidratante iar Ferulanul asigura efectele anti-age, de calmare si protectie a pielii.
Se pulverizeaza direct pe fata sau se aplica cu ajutorul unui disc cosmetic, dimineata si seara. Se evita zona ochilor.

Ingrediente:
Aqua, glycerin, PEG 40- hydrogenated castor oil, xylityglucoside, anhydroxylitol, xylitol, phenoxyethanol, ethylhexyglycerin, ethoxydiglycol, ferulic acid, oryza sativa bran oil, propanediol, lycium barbarum fruit extractm pentylene glycol, calcium hydroxymethionione, magnesium aluminum silicate, 3-aminopropane sulfonic acid, polysorbate 20, hydroxyethylcellulose, parfum, edta, methylisothiazolinonem methylchloroisothiazolinone, magnesium nitrate, sodium benzoate, potassium sorbate.

 Pret:
22 Ron (magazinul Real)

Varsta:
20+

Cum o utilizez:
O folosesc pentru curatarea tenului, gatului si decolteului dupa demachiere, aplicata pe discheta, pentru reimprospatarea tenului pe timpul zilei (cand nu am machiaj), seara dupa spalarea fetei (inainte de crema antirid) si dimineata inaintea cremei. Tonifiaza cu adevarat pielea si o calmeaza. Se intampla sa imi irit pielea cand ma pensez, asa ca aceasta apa calmeaza rapid zonele iritate.
O alta intrebuintare pe care am descoperit-o este calmarea pielii dupa epilarea cu aparatul de ras. O calmeaza instantatneu. Senzatiile de usturime si mancarime dispar imediat. La fel se intampla si dupa ce folosesc ceara. Pielea mea se irita foarte tare de la epilarea cu ceara, insa odata ce pulverizez aceasta apa, senzatiile dispar.
La ultima vopsire a parului, mi-am spus ca nu ar fi rau sa imi pregatesc pielea capului si sa incerc sa o pregatesc cumva (de fiecare data cand imi vopsesc parul, am senzatii moderate de mancarime si/sau usturime pe pielea capului, indiferent de vopsea), asa ca am pulverizat direct pe piele incercand sa acopar toata zona, am masat putin si apoi am aplicat vopseaua. Am avut acele senzatii putin spre deloc, cred ca aceasta apa a ajutat si a calmat pielea. (Atentie! Daca incercati aceasta metoda, faceti-o dupa ce ati facut testul antialergic la vopsea.)

Iubesc majoritatea produselor Farmec, dar mai ales gama Aslavital. Voi?

2 comentarii:

  1. Mi-a recomandat-o o clienta si cred ca o sa o cumpar pentru ca am ramas fara tonic. De fapt inca nu, dar urmeaza peste cateva saptamani.

    RăspundețiȘtergere